Pirjo Kauppinen kuollut.
Siis se entinen tv-toimittaja. Syntynyt -61, eli nuorena hänkin kuoli.
Kommentit (124)
Joka paikassa kirjoitetaan vaikeasta neuropaattisesta kivusta. Olisiko ollut eutanasia kyseessä?
Olli kirjoitti:
Joka paikassa kirjoitetaan vaikeasta neuropaattisesta kivusta. Olisiko ollut eutanasia kyseessä?
No eihän meillä ole täällä eutanasiaa...
"Pohdin, että jokainen päivä pitäisi elää niin, että yön tunteina voisin tyynenä nukahtaa vaikka ikiuneen omassa sängyssäni. Niin että se, mitä oli tehtävissä, olisi tehty."
Muistan hänet mukavana radioäänenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pirjo Kauppista olen ajatellut joka kerta, kun olen tuonut yläkerrasta petivaatteita alas. Hänhän loukkaantui portaissa kaatuessaan petivaatteita tuodessaan.
Sama täällä. Laitan pyykkikoriin ja kannan siinä.
Ne oli kierreportaat, jossa loukkasi itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pirjo Kauppista olen ajatellut joka kerta, kun olen tuonut yläkerrasta petivaatteita alas. Hänhän loukkaantui portaissa kaatuessaan petivaatteita tuodessaan.
Sama täällä. Laitan pyykkikoriin ja kannan siinä.
Ne oli kierreportaat, jossa loukkasi itsensä.
Taisi kompastua niihin petivaatteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Levätköön rauhassa. 🌿 Hänen kohtalonsa on koskettanut minua.
Samoin. Levätköön rauhassa.
Voi miten surullista. Miten elämä voikin muuttua silmänräpäyksessä. Valoisana ihmisenä jää mieliin.
Tänne jäävänä sitä aina miettii asioita, jotka hänelle nyt enää eivät ole ajankohtaisia. Pettiköhän elimistö vuosien kipulääkityksen seurauksena?
Aivan ihana ihminen oli. Nyt ilman kipuja taivaassa varmasti:)
Surullista, nuori ihminen kuitenkin vielä. Muistan iloisen ja valoisan oloisena hänet teeveestä, mutta tarkemmin ajateltuna en ole häntä nähnyt viime aikoina missään. Mikäköhän on ollut kuolinsyy? )':
Vierailija kirjoitti:
Olen kanssa elämässäni todennut että hyvät kuolevat nuorina ja olen miettinyt miks Ehkä Jumala haluaa vaan antaa heille nopeasti jotain parempaa ja heidän tehtävänsä täällä on jo täytetty:) <3
Onpa tosi tyhmästi sanottu. On maan päällä edelleen hyviä ihmisiä. Esim äitini.
Jumala halusi että hän halvaantuukin? Etotellaan uskonto nyt pois tästä, jooko? Älä ikinä enää puhu noin tyhmiä!
Elämä on. Riittää sekunnin virhe muuttamaan kaiken.
Ikävä uutinen. Voimia läheisille ❤ Ihana nainen ❤
Miksi alapeukutatte? Onko itsemurhan spekulointi ja sana itsemurha edelleen niin suuri tabu täällä suomessa. MIKSI SIITÄ EI VOISI PUHUA? Vaietaan vaan.
Mä näin tän etiäisenä pari pv sitten.
Aika uskomatonta, mutta eipä ollut eka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Ihana ihminen. Miksi hyvät lähtevät ensin?
Inhoan tuota hyvät lähtevät ensin-juttua.
Oma appi-ukko kuoli 43-vuotiaana. Samaa lausetta jauhettiin hautaustilaisuudessa. Tiesin kyllä, miten oli kusettanut poikaansa.
Vierailija kirjoitti:
Mä näin tän etiäisenä pari pv sitten.
Aika uskomatonta, mutta eipä ollut eka kerta.
Et ole ainoa. Eikä siinä (etiäisessä) mitään uskomatonta ole. Niin vain tapahtuu joillekin meistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana ihminen. Miksi hyvät lähtevät ensin?
Inhoan tuota hyvät lähtevät ensin-juttua.
Oma appi-ukko kuoli 43-vuotiaana. Samaa lausetta jauhettiin hautaustilaisuudessa. Tiesin kyllä, miten oli kusettanut poikaansa.
Niin tai näin. Hyvät ja huonot lähtevät, kaikki ajallaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukutatte? Onko itsemurhan spekulointi ja sana itsemurha edelleen niin suuri tabu täällä suomessa. MIKSI SIITÄ EI VOISI PUHUA? Vaietaan vaan.
Mistä kumpuaa nykyinen olettamus ihmisen kuolemattomuus ja elämän rajattomuus, vaan heti aloitetaan itsemurhalla spekulointi, vaikka kuoleman todennäköisyys elämän jossakin aiheessa on 100%, iästä riippumatta.
On todella sivistymätöntä spekuloida itsemurhalla surun kohdatessa. Se kuuluu jo alkeellisimpiin käytöstapoihin.
Vierailija kirjoitti:
Olli kirjoitti:
No eihän meillä ole täällä eutanasiaa...
Kuka sanoi et on täällä kuollut?
Eikö juuri 40v ja 60v ole terv. kannalta merkittäviä, silloin usein heikompi sydän pettää.
Ja sen huomaa kuolinilmoituksista, sillä aika paljon on juuri 60- ja 70-luvulla syntyneitä.
Mihinköhän hän kuoli?
Itse mietin myös usein portaissa kulkiessani hänen kohtaloaan.