Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Suomi - Juhana Helmenkalastaja spoilaa! :(

Vierailija
04.03.2018 |

Onkohan ihan sääntöjen mukaista ja luvallista? Oliko tää Sanoma saman kuin Nelonen? Voisko joku ottaa kantaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkinkö? Itse lopetin twitter kommenttien seuraamisen, kun lähes joka toinen toinen tuntui olevan Helmenkalastajan twiitti, kaikin puolin ärsyttävä hemmo. Mut tää on ehkä taas Helmenkalastajan hetki olla esillä, kun muuta annettavaa ei ole.

Vierailija
2/3 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkinkö? Itse lopetin twitter kommenttien seuraamisen, kun lähes joka toinen toinen tuntui olevan Helmenkalastajan twiitti, kaikin puolin ärsyttävä hemmo. Mut tää on ehkä taas Helmenkalastajan hetki olla esillä, kun muuta annettavaa ei ole.

Just sitä meinasin, kun twitterissä mainostaa. En edes seuraa häntä ja silti näkyy kaikki kommentit.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just sitä meinasin, kun twitterissä mainostaa. En edes seuraa häntä ja silti näkyy kaikki kommentit.

Ap

Kommentit = twiitit.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi