Rakastuin varattuun kiihkouskovaiseen
Himoitsen häntä ihan mielettömästi 24/7. Kiva juttu...not. Palan kohta varmaan jossain kiirastulessa. :P Mikä olisi ratkaisu tilanteeseeni? Manaus? Uskovaiset, ohoi?
Kommentit (13)
No eikös siinä ole jo kaksi totaalista turn-offia samassa paketissa. Aikamoinen epeli saa olla että niistä huolimatta vielä jaksat kuolata perään.
Vain Jumalan sana voi sinut pelastaa. (Ja aikuismainen keskustelu ihan tieteen pohjalta.)
Siinä on kielletty hedelmä par excellence. Oisko jollain käytännön vinkkejä tilanteesta irtautumiseksi?
Vierailija kirjoitti:
No eikös siinä ole jo kaksi totaalista turn-offia samassa paketissa. Aikamoinen epeli saa olla että niistä huolimatta vielä jaksat kuolata perään.
Pliis, naisethan tykkää varatuista
Vierailija kirjoitti:
Enpä olisi uskonut (!) itsekään, että näin käy. Olen vieläpä evoluutiouskovainen tieteen ystävä itse ja oma "uskonnollisuuteni" on huomattavasti kevyempää lajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tympeä klishee jolla varatut miehet oikeuttavat pettämistään
Vierailija kirjoitti:
Onko hän mies, joka ei käytä ehkäisyä?
Hänen piireissään ei käytetä ehkäisyä kovinkaan mielellään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tympeä klishee jolla varatut miehet oikeuttavat pettämistään
Ei vaan se on tutkittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä olisi uskonut (!) itsekään, että näin käy. Olen vieläpä evoluutiouskovainen tieteen ystävä itse ja oma "uskonnollisuuteni" on huomattavasti kevyempää lajia.
Miten olette ylipäätään tavanneet
Varattu kiihkouskovainen mies voi hyvin olla narsistipsykopaatti joka on saanut sut maagiseen otteeseensa. Varo. Mitä konservatiivisempi, sitä vaarallisempi.
Mies on siis jumalan lähettämänä tehtävässään täyttämässä maata?
Onko hän mies, joka ei käytä ehkäisyä?