Mitä vauvan nimeksi?
Olen saamassa huhtiikuun lopulla tyttövauvan ja minulla ei ole vielä nimi ideoita, ja olen siis tällä hetkellä yksinhuoltaja... Olisiko kenelläkään hyviä nimi ehdotuksia?
Kommentit (19)
Malla, Julia, Anette, Bea, Irene, Olivia, Fiona, Veera, Greta, Klaara/Klara, Klaudia, Ilona, Viktoria, Emilia, Sofia, Aliisa, Elea, Maria, Amanda, Mimosa, Minea, Stella, Saana
Vierailija kirjoitti:
Sara
Aada
Milla
Sara ja Aada on oikeesti maailman tylsimpiä nimiä ja ihan oikeasti joka toisella tytöllä! Milla sen sijaan on ihan hyvä vaihtoehto!
Minun mielestä hyviä nimiä olisivat: terhikki, kyllikki ja mauri. Kaikki sopivat tytöille.
Siina, Saila, Saga, Sandra, Sabina, Sofi, Selina, Stina/Stiina, Joanna, Erin, Erika, Minka, Rosa, Julianna, Linnea, Maria/Maaria, Alina, Isabella, Livia, Ebba, Elma, Inga, Sonja
Minun mielestä hyviä nimiä olisivat: terhikki, kyllikki ja mauri. Kaikki sopivat tytöille.
April Ilona
Aava Merit
Alva Eleonora
Stella Leonora
Nimi tulee kyllä mieleen kun näet lapsen. Etukäteen päättäminen on typerää.
Rakkauspakkaus! Kasteessa annettavan ristimänimen saatte päättää ihan itse. (Nicoliina)
Eva
Helka
Usva
Enni
Lilja
Eedit
Anniina
Ainakin Saaga/Saga, Jennika, Vilma, Mariia, Taija, Vivian, Mia/Miia, Adalmiina, Anu, Annu, Anniina, Iida/Ida, Tytti, Mette, Frieda, Selina, Fredrika, Essie, Hissu, Sarah, Jasmin/e, Carita, Ellen, Adele, Zara, Emma, Krista, Elina, Alina,
Tytti Karoliina
Tuija Helinä
Hilkka Helinä
Leni Katariina
Leeni Marjaana
Leea Emilia
Vierailija kirjoitti:
April Ilona
Aava Merit
Alva Eleonora
Stella Leonora
Lardi Idiotia