Soitin kauneushoitolaan varatakseni ajan kasvohoitoon, numerosta ei vastattu mutta yrittäjä soitti takaisin
Käytiin tällainen keskustelu.
"Hei, olit soittanut?"
"Joo, varaisin ajan kasvohoitoon. Löytyykö vapaita aikoja ensi viikolle?"
"Jaahas"
"..."
"Onko sulla vanhempien lupa?"
"Mitä????"
"Onko sulla vanhempien lupa, jos alaikäisenä tulet?"
"Olen 36-vuotias."
"Kuulostat kyllä nuoremmalta."
"Ahaa. Kuule, unohdetaan tämä nyt, kiitos hei."
"Hei hei."
Kommentit (9)
Ööö .. miksi et sanonut että jaa, no kuten juuri äsken sanoin, olen 36??
Tuo alaikäiseltä kuulostaminen on kätevää kun puhelinmyyjät soittelee. :D
Vierailija kirjoitti:
Ööö .. miksi et sanonut että jaa, no kuten juuri äsken sanoin, olen 36??
Ei tehnyt enää mieli mennä kyseiseen paikkaan, kun se nainen oli niin tympeä. Kuulostan ehkä nuoremmalta, kun ääneni on aika korkea, mutta ei se kyllä naamasta näy. Siksi sitä kasvohoitoakin olisin tarvinnut :D No, toiseen paikkaan sitten :) ap
Aivan turhaan pahoitit mielesi, olisit voinut vaan varata sen ajan jos kerran olet jo täysikäinen. Eikös se ole imartelevaa kun luullaan noin paljon nuoremmaksi, minusta ainakin olisi.
Kyllä on tyhmä yrittäjä. Olisin tehnyt samoin.
Voi luoja. Tollasia idiootteja ei pitäisi päästä asiakaspalvelu työhön lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Aivan turhaan pahoitit mielesi, olisit voinut vaan varata sen ajan jos kerran olet jo täysikäinen. Eikös se ole imartelevaa kun luullaan noin paljon nuoremmaksi, minusta ainakin olisi.
Kuten sanoin, se nainen oli puhelimessa todella tympeän kuuloinen. Jos oltaisiin yhdessä naurettu kömmähdykselle, niin asia olisi ollut eri. Asun isossa kaupungissa, jossa valinnanvaraa runsaasti, joten nou hätä :) ap
Vierailija kirjoitti:
Ei äänen kuulostaminen nuorelta ole imartelevaa, päinvastoin.
Auts. :D Muista henkkarit seuraavalle kasvohoitokerralle!