Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi kun en pysty pesemään hampaita ilman että oksennan?

Vierailija
28.02.2018 |

Minulla on todella herkkä oksennusrefleksi ja heti kun harja osuu kieleen tai tahnaa menee kitalakeen niin oksennan.

Tämä on aika nolo vaiva kun asun kerrostalossa ja seinät ovat paperia. Kaikki varmaan luulevat että olen koko ajan krapulassa tai jotain.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia käytän aamuisin vain alkoholitonta suuvettä. varovasti.

Vierailija
2/12 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vaiva. Tai en ole oksentanut mutta yökkäilen jatkuvasti hampaita harjatessa. Hankalaa kun ei saa hampaita kunnolla harjattua. Takahampaiden sisäpinnat ovat pahimmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLKÄÄ työntäkö harjaa KURKKUUN, HAMPAITAhan sillä pestään!

Vierailija
4/12 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipistele leuan kärkeä samalla ja keskity leuan tuntemuksiin. Ainakin potilailla tehoaa toi huijaus.

Vierailija
5/12 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jostain syystä sähköhammasharjalla on helpompi pestä, varsinkin silloin kun siinä on hyvin virtaa eli käy nopeammin, kuin manuaalisella harjalla.

Vierailija
6/12 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä prkln pullonpesijöitä te oikein olette?

Vierailija
7/12 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toisinaan sama erityisesti aamuisin. Noloa jos osa aamupalastakin tulee ylös. 

En ole keksinyt mikä auttaa, koska joskus vain on voimakkaana tuo refleksi tai toisina kertoina ei.

Vierailija
8/12 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sä et varmaan pysty ottamaan suihinkaan. ;D

Vierailija
9/12 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sä et varmaan pysty ottamaan suihinkaan. ;D

On matalasuisia ja syväkurkkuja, onneks!

Vierailija
10/12 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa sähköhammasharja! Joillekin kakomisrefleksiin auttaa kun ripottelee suolaa kielen päälle.

Mua oksettaa jostain syystä vain aamuisin, siksi pesen hampaat vasta töissä kun heräämisestä on kulunut pari tuntia ja aamupalakin on painunut kunnolla.

Jokin keino kannattaa keksiä, muuten hammaslääkärissä on vaikeuksia kun kaikki se sälä pitää saada mahtumaan suuhun...

Vierailija
11/12 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese hampaat ennen aamupalaa. Näin hammaslääkäri neuvoi mua. Tällä konstilla mulla helpottui aamuoksennusrefleksi hampaita harjatessa.

Vierailija
12/12 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa sähköhammasharja! Joillekin kakomisrefleksiin auttaa kun ripottelee suolaa kielen päälle.

Mua oksettaa jostain syystä vain aamuisin, siksi pesen hampaat vasta töissä kun heräämisestä on kulunut pari tuntia ja aamupalakin on painunut kunnolla.

Jokin keino kannattaa keksiä, muuten hammaslääkärissä on vaikeuksia kun kaikki se sälä pitää saada mahtumaan suuhun...

Mulla sama ongelma kuin aloittajalla. Mutta hammaslääkärissä ei ole samaa ongelmaa. Ihme juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi