Miksi ihmiset seurustelevat?
Ymmärrän, että on kätevää, kun on vakituinen seksikumppani, mutta muuten seurustelu tuntuu aika turhalta ja rankalta. Pitää tavata toista ihmistä tosi usein tai ainakin vähintään soitella/viestitellä. Riitojakin varmasti väistämättä tulee, kun viettää toisen kanssa niin paljon aikaa. Taidan olla hieman erakkoluonteinen.
Kommentit (8)
Psykopaatin ei kannata seurustella.
Yhtä aikaa pitäisi viettää aikaa ihmisen kanssa, että hän tulisi tutummaksi ja tärkeämäksi ja ehkäpä ne tunteetkin sitten syntyisi MUTTA kannattaa seurustella vain jos toinen ihminen on niin tärkeä, ettei voi olla ilman? EIkös nuo vähän kumoa toisensa?
Vierailija kirjoitti:
Yhtä aikaa pitäisi viettää aikaa ihmisen kanssa, että hän tulisi tutummaksi ja tärkeämäksi ja ehkäpä ne tunteetkin sitten syntyisi MUTTA kannattaa seurustella vain jos toinen ihminen on niin tärkeä, ettei voi olla ilman? EIkös nuo vähän kumoa toisensa?
En minä ainakaan ala seurustelemaan ennen kuin olen tutustunut ja ihastunut ja toisesta on tullut tärkeä.
Miehet ainakin seurustelevat vain seksin takia. Naisista en tiedä.
Minä ainakin seurustelen, kun olen rakastunut ja haluan olla rakkaani kanssa. Sen verran aikuisia ollaan ja molemmilla omat lapset, joten yhteen ei muuteta. Riitoihin ei ole mitään syytä. Tykätään soitella päivittäin jopa useampi puhelu.
Vierailija kirjoitti:
Ei seurustelun takia kannata seurustella, vaan siksi, että joku tietty ihminen on niin tärkeä, rakas ja ihana, ettei ilmankaan voi elää. Älä seurustele, jos ei sinulla sellaista ole.
Ei se ihminen objektiivisesti ole välttämättä ihana. Tietyssä iässä hormonit vain panevat ihmiset ihastumaan vastakkaiseen sukupuoleen, muuten ei syntyisi lapsia. (Joo, tiedän, kaikki ei halua lapsia, mut tää ei ole se pointti.)
Se toinen ihminen TUNTUU niin ihanalle, että haluaa olla vaan hänen seurassaan. Sitähän se seurustelu on; haetaan toisen seuraa ja kuherrellaan, kun se TUNTUU niin hyvälle. Hormonit hyrrää.
Tuo aika kun menee ohi, näkee vastakkaisen sukupuolenkin objektiivisesti. Silloin harva enää alkaa seurustella.
Ei seurustelun takia kannata seurustella, vaan siksi, että joku tietty ihminen on niin tärkeä, rakas ja ihana, ettei ilmankaan voi elää. Älä seurustele, jos ei sinulla sellaista ole.