Tuli vähän creepy fiilis uudesta poikkiksesta
Ollaan tavattu pari kertaa ja siis pantu yhden kerran. Vaikuttaa oikein kivalta ja tunne on ollut molemminpuolinen. No tänään menin ensimmäisen kerran tämän uuden miesystävän luokse kylään ja hän oli teettänyt yhdestä mun face-kuvasta valokuvan ja kehystänyt sen kirjahyllyyn. Tuli vähän vaivautunut olo ja teki melkein mieli lähteä pois tilanteesta ja lähdinkin siitä noin tunnin päästä päänsärkyyn ja väsymykseen vedoten. Mielipiteitä, mitä tekisitte itse jatkossa? Tämä tapahtui siis eilen.
Kommentit (20)
Kauanko olet tuntenut tämän henkilön? Onko joku tutun tuttu tai vastaavaa ja kumpi teki aloitteen? Ettei sattuisi vähän stalkkeri tyyppiä olla
Ihan ravintolatuttavuus reilu parin viikon takaa. Silloin ei tapahtunut mitään erityistä ja vaihdettiin yhteystiedot. Sen jälkeen ollaan siis facessa pari viikkoa juteltu ennen ensimmäistä tapaamista selvinpäin kahvilassa. Tämän kahvilaillan jälkeen pyysin miehen mun luokse kylään ja meillä oli oikein kivaa. Ehkä pientä molemminpuolista ihastumista? Tämän mun luona viikonloppuna olevan tapaamisen jälkeen meillä oli siis miehen luona treffit eilen. Ap
Hyvin outo. Suhteesta ei tule normaalia tuollaisen kanssa.
On kyllä creepya. En jatkaisi tapailua.
Outo tapaus. Kannattaa AINA luottaa vaistoihinsa, nuori nainen! Eli ei jatkoon.
Mun mielestä ihan sweet, että oli peittänyt edellisen tyttöystävänsä tai äitinsä kuvan sun face kuvalla :)
0/5 "poikkis" taas vauhdissa.
Niin ja tiedoksenne, että tämä "poikkiksistaan" jatkuvasti trolleja kehittelevä palstailija on mies.
Kyllä mulle tulisi todella kummallinen olo. Olisin varmaan kysynyt, että miksi hänellä on minun kuvani kehyksissä esillä, vaikka en ole hänelle kuvaani antanut eikä hän ole isoäitini tai sukulaistätini.
Haluaisin antaa mahdollisuuden kuitenkin hänelle. Vaikuttaa kuitenkin tosi symppiselta yms. Ehkä hän on yli-innokas ja haluaa näyttää, että haluaa sitoutua? Tästä eteenpäin on kuitenkin pakko mennä eteenpäin vähän ns. tuntosarvet koholla. Tunnustelen, että ei ole liian sitoutuva tai mustasukkainen yms. Toivoisin vain, että olisi vain hän olisi oikeasti minuun superihastunut ja tuo kuva oli ikään kuin pieleen mennyt yllätys. Ap
Täällä on ihme juttuja niin kuin 0/5 tai tää on trolli. Täällä ei voi näköjään mistään vähänkään erikoisemmasta asiasta avautua ilman, että joku teilaa tapahtuneen ja keskustelu tyrehtyy. Olisin vain halunnut tietää, että miten muut suhtautuisivat asiaan ja onko ehkä vastaavaa sattunut muille? Mä nyt haluan antaa varovaisen mahdollisuuden, koska minäkin olen vähän ihastunut tähän uuteen poikkikseen. Aion katsoa kortit, mutta olen valmis lopettamaan pelin myös kesken. Ap.
no vähän outoo ja hän ei ehkä ite tajua jos varta vasten tehnyt ja laittanut ja aattellut että kiva kun näät sen et se on aika outoo. joskus ihmisillä ei vain aivoissa aina leikkaa vaikka muuten ois normaali ja noin niin tekee vähä ton tasosia juttuja. On varmasti oottanu ylpeydellä hieman että sä näät sen. oisit kysyny :D vai kysyikkö? olit vaan hiljaa ja näit sen?
On creepyä... En tiiä onks tää trolli, mutta en jatkais tapailua.
No kyllä hän näki, että näin kuvan ja huomasi kyllä reaktioni -> täysin puskista, yllättänyt, häkeltynyt ja en saanut oikein sanaa suusta. Menin tosi vaikeeksi. Jotain tokaisin kuvasta ja vaihdettiin sitten puheenaihetta. Jätin nyt puhelin tarkoituksella kotia kun menin töihin, jotta saan käsiteltyä asian omassa päässäni ensin, ennen kuin vastaaa hänelle. Varmaan hän on pistänyt jotain viestiä asiasta, kun nyt viime yönäkin toivotteli hyvät yöt. Meinaan kyllä sanoa suoraan kuvasta, että säikähdin sitä ja että hänen pitää vähän rauhoittua, että ei pilaa tätä juttua alkuunsa. Katsotaan sitten mitä käy. Ap
Seksiin olit kuitenkin valmis......
Oliko.kuvasta silmät puhkottu? Se yleensä tarkoittaa mt-ongelmia.
On ihan normaalia ladata ihmisten kuvia facesta ja instasta talteen myöhempää käyttöä varten. Ei sitä koskaan tiedä milloin täytyy alkaa kiristämään.