Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yhteydenpidon molemminpuolisuus

Vierailija
27.02.2018 |

Tästä aiheesta on täällä kirjoiteltu aikaisemminkin. Olen itse ollut se aktiivisempi osapuoli yhteydenpidossa ystäviin, lopulta on tultu siihen ettei ystävät itse näe vaivaa ottaakseen yhteyttä. Nyt päätin että olkoon niin kauan kuin huomaa että ei olla nähty pitkään aikaan. Siis tämä sisältää tietenkin riskin että yhteydenottoa ei koskaan tule, mutta kestän sen. Miten muilla käynyt vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuollainen paskiainen, joka ei osaa pitää yhteyksiä ja tässä odottelen että kaikki kaverit haihtuu jolloin ei tartte asiasta enää huolehtia. Viimeksikin sain jo haukut siitä, kun haluan vaan olla yksin, niin olkoon ja parempi kaikille.

Vierailija
2/2 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilin kerran jo teininä.

Poistin puhelimesta kaikki yhteystiedot ja tallensin ne uudelleen kun joku otti yhteyttä.

Kesä meni ja puhelimen muistiin oli kertynyt mutsin ja siskon numero..

Nyt aikuisena sama ilmiö jatkuu, facessakin oli satakunta kaveria, mutta yhdessä vaiheessa rupesin asiaa miettimään... kuinka moni heistä piti yhteyttä minun suuntaan?

Laskin että viimeiseen kahteen vuoteen tasan kaksi ihmistä oli laittanut minulle viestiä oma-aloitteisesti.

Olen minä huono ihminen, kun itsekin olen laiska pitämään yhteyksiä, mutta ilmeisen mulkkukin olen kun sadoista ihmisistä vain pari ottaa yhteyttä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi