mulla aika lailla samanlaiset hiukset kuin tässä kuvassa, mitä tekisin hiuksille?
https://www.google.fi/search?q=kira+kosonen+hiukset&source=lnms&tbm=isc…:
ehkä 10cm lyhyemmät. Ikää 40v
Kommentit (20)
Kivat hiukset! :) En osaa oikein ehdottaa mitä tehdä, kun nuo on jo täydelliset. Olisipa mullakin tuollaiset vauvahaituvien sijasta. Nauti erilaisten kampauksien teosta.
Älä ainakaan leikkaa lyhyeksi vaan koska oot ”jo 40”
Nauti siitä että sulla on vielä kivat hiukset joille voi tehdä jotain. Jos vaihteluu kaipaat niin hiusmaskit jotka sävyttää tuo kivaa vivahdetta (:
kun tuntuu ettei kampaukset sovi mun pään muotoon. Auki sopii, tosin mies ja vanhemmat kehuu jos pidän ponnarilla mutta joudun jo töissä pitämään niin paljon ponnarilla. Hiukset ei kasva aivan tasaisesti vaan on luonnollisesti tuollaista erimittaista.
ap
Vierailija kirjoitti:
Nauti siitä että sulla on vielä kivat hiukset joille voi tehdä jotain. Jos vaihteluu kaipaat niin hiusmaskit jotka sävyttää tuo kivaa vivahdetta (:
onko suositella hiusmaskia tai maskin väriä?
ap
Etsi pinterestistä helppoja kampauksia pitkiin hiuksiin. Niin saat vaihtelua pelkkään ponnariin. Älä leikkaa lyhyiksi, jos kerran on hyväkuntoiset hiukset.
Minulla ikää 50 vee ja omaan suht samanmittaiset hiukset. Pidän usein hiuksiani ponnarilla, samoin tykkään erilaisista nutturoista. En voi sietää omissa hiuksissani keltaisen vivahdetta, koska keltainen jo värinä riitelee ihonvärini kanssa, niin hiustenpesun jälkeen laitan aina hopeahoitoainetta, joka vie keltaisuuden pois. Myös vaaleita kamparaitoja olen joskus laitattanut. Hiusmaski voisi olla hyvä vaihtoehto, koska se haalistuu noin viiden pesukerran jälkeen pois, jos ei sattuisi olemaan se itseä miellyttävä sävy.
Nätit hiukset, eli en varmaan tekisi muuta kuin opettelisin muutaman uuden kampauksen. Pinterest on tosiaan hyvä, mutta ihan googlettamallakin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauti siitä että sulla on vielä kivat hiukset joille voi tehdä jotain. Jos vaihteluu kaipaat niin hiusmaskit jotka sävyttää tuo kivaa vivahdetta (:onko suositella hiusmaskia tai maskin väriä?
ap
KC professionin on tosi kivoja, siel löytyy myös vaaleille muutamia vaihtoehtoja jotka vaan vähän antaa vivahdetta muuttamatta pohjaväriä liikaa. Kanttii kattoo netist!
Mikä on hiustesi luonnollinen väri?
Vierailija kirjoitti:
Uskallatko leikata otsiksen?
mulla on kasvanut otsis, ehkä bähän yli nenän tällä hetkellä. En tiedä uskallanko pätkäistä uudelleen. Itse leikkasin ohjeita noudattaen. Tuntui etten osannut sitä ollenkaan stailata.
Oma väri on 8 asteinen
ap
Kauniit hiukset kuvassa. Hmm, en osaa sanoa, vedä long bob? Tasoita?
Vierailija kirjoitti:
https://www.google.fi/search?q=kira+kosonen+hiukset&source=lnms&tbm=isc…:
ehkä 10cm lyhyemmät. Ikää 40v
en mitään
Mulla samanlaiset hiukset, mutta oma väri keskiruskea. Ihan kivathan nämä, menevät itsestään vähän laineille eli taipuisat. Mutta vaihtelu virkistäisi. En enää rupea värjäys/vaalennus-rumbaan, se on loputon kierre. Väri ei sinänsä ole ongelma, käytän myös joskus mask-hoitoainetta, joka antaa kevyen sävyn muutamaksi viikoksi.
Hiukseni kasvavat myös epätasaisesti niin, ettei tasaista, sileää polkkaa voi ajatella.
Hetken ovat tasamittaisia leikkauksen jälkeen. Ja kasvu on takana huomattavasti runsaampaa kuin edessä/sivuilla.
Raitoja voisin harkita, jos ne kasvavat huomaamattomasti pois.
Itse en pystyisi tuollaista tukkaa pitämään. Mielestäni hiukset näyttävät ylikasvaneilta. Mä leikkauttaisin vähän lyhyemmäksi (ei missään nimessä niin lyhyttä että olisi polkka), vaan sen verran ettei näytä tuollaisilta huituloilta, vaan kunnon paksuilta, aavistuksen kerroksittain leikattuina. Johonkin ehkä lapaluihin maksimissaan.
Väreihin en alkaisi sotkeutumaan, korkeitaan jotain hopeashampoota taittamaan keltaista sävyä, jos se on ongelma.
Sitten käyttäisin sellaisia löysiä (muhkeita?) nutturoita pään päällä, en mitään ponnareita.
Mä haluaisin sellaiset paksut latvat mutta tuntuu että joutuu ramppaamaan sitten jatkuvasti kampaajalla tasoittamassa että pysyy sellaisina. Värjätä en halua enää, korkeintaan ohutta raitaa eteen.
ap
Tyyli siis on klassinen muuten, tuntuu että hiukset riitelee tyylin kanssa. On liian vaaleat ja liian erimittaiset ja liian tuulen viemän näköiset.
ap
Sehän riippuu naaman mallista, mitä hiuksille kannattaa tehdä. Ei kaikille sovi samanlainen.
Teet niin kuin kampaaja töiden toivossa esittää. Eli leikkaat lyhyeksi ja värjäät sen. Näin sinun täytyy käydä jatkuvasti leikkauttamassa ja värjäämässä sitä uudelleen, eikä kampaajalta lopu työt. Lisäksi saat enemmän hyväksyntää huonohiuksisilta ystäviltäsi. Miehet eivät välttämättä tykkää, mutta kuka nainen nyt miesten mielipiteiden antaisi hiuksiinsa vaikuttaa.