Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi hokee kokoajan isi isi isi isi.

Vierailija
25.02.2018 |

Miehen tyttären joka toinen sana on isi. Kato isi kato isi tee näin isi isi isi mun pelinappula on tässä isi ota sinä tämä nappula isi isi isi minä siirtän tätä tähän isi isi sun vuoro isi isi.....hitsi että rupes häiritsemään ja lopulta ärsyttämään. Huoh...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ärsyttäis jos ois sunkin tytär.

Vierailija
2/7 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun lapset hokis kokoajan äiti äiti äitii kato äiti mun nukella äiti on hieno paita äiti ja nallella äiti hienot äiti housut äiti äiti. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysää pipoa ja lakkaa olemasta kateellinen tytön ja isän välisestä rakkaudesta.

Vierailija
4/7 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä siis tapahtuu silloin, kun tyttö on teillä noin kerran kuussa? Ei ole ihme, että lapsi hakee vanhempansa huomiota. Kyllä meillä pienimpien joka toinen sana on usein äiti toisinaan taas isi riippuen siitä, kumpi vanhempi on enemmän sattunut juuri sinä päivänä olemaan näkösällä. Ja meillä kaikki lapset asuvat täällä meillä molempien vanhempien kanssa kokoaikaisesti.

Vierailija
5/7 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin joskus mun muksuille, että pitääkö kokoajan hokee sitä äiiiiitiiiiiiäää. Mutta ei se ollu mitään tohon isi isi hokemiseen verrattuna. Mieskin joskus huoli ettei jaksais kuunnella sitä isi isi jankutusta kokoajan. Ap

Vierailija
6/7 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni lapsi on pieni ja lapsi ja kaipaa isänsä huomiota. Niin sinäkin pienenä.

Vierailija
7/7 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sanoin joskus mun muksuille, että pitääkö kokoajan hokee sitä äiiiiitiiiiiiäää. Mutta ei se ollu mitään tohon isi isi hokemiseen verrattuna. Mieskin joskus huoli ettei jaksais kuunnella sitä isi isi jankutusta kokoajan. Ap

Varaa aika perheneuvolaan, tarvitset sitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi