Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Putkiremppa-firma kielsi meillä kenenkään käyttämästä Bauhausin paskalaattoja

Vierailija
25.02.2018 |

Ei kuulemma täytä laatustanderdeja.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kai on mitä siihen seinään laittaa. Se laatta on vain koriste.

Vierailija
2/48 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatoissa voi olla eroja, mutta toisaalta remppafirma saattaa vain haluta asukkaiden maksavan heille niistä (halvoista) laatoista, jotka ovat itse hommanneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mitä standardia ja selvitä mitä siinä sanotaan. Luultavasti puhuu paskaa ja haluaa vain saada rahaa itse hankkimistaan laatoista. Totuuden siemen voi olla siinä, että jos on esimerkiksi mittaepätarkkoja laattoja, niin laatoittajan työ saattaa tulla vähän vaativammaksi ja ottaa enemmän aikaa, tai jälki ei ole yhtä hyvää.

Vierailija
4/48 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 vuotta on hyvin seinässä, lattiassa ja terasseissa pysynyt. Ei halkeamia, ei mittaepätarkkuuksia tms. Ei kosteusongelmia.

Vierailija
5/48 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne laadukkaita olekaan. Sitten seuraavaan paikkaan ostoksille, itse. Ei mitään putkimiehen omia laattojakaan kannata ottaa.

Vierailija
6/48 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy mitä standardia ja selvitä mitä siinä sanotaan. Luultavasti puhuu paskaa ja haluaa vain saada rahaa itse hankkimistaan laatoista. Totuuden siemen voi olla siinä, että jos on esimerkiksi mittaepätarkkoja laattoja, niin laatoittajan työ saattaa tulla vähän vaativammaksi ja ottaa enemmän aikaa, tai jälki ei ole yhtä hyvää.

Kuulemma Laattapisteen laatat hyväksytään (vaikka itse ne hommaisi suoraan Laattapisteestä) tai myös jotkin muut suomalaiset firmat hyväksytään. Ehkä Laattapisteen kanssa jokin "diili" asiasta?

Putkifirman omat laatat ovat Laattapisteen valikoimasta.

Vierailija
7/48 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 samoja laattoja on myynnissä kuin muuallakin.

Vierailija
8/48 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on ison kerrostalon putkirempasta. Enpä rupea itse mitään laattoja katsomaan vaan valitsen jonkin niistä muutamasta valmiiista vaihtoehdosta.

Vierailija
9/48 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin sanottiin. Kyseessä tunnettu ja myös hyvämaineinen putkiremonttifirma pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
10/48 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma Laattapisteen laatat hyväksytään (vaikka itse ne hommaisi suoraan Laattapisteestä) tai myös jotkin muut suomalaiset firmat hyväksytään. Ehkä Laattapisteen kanssa jokin "diili" asiasta?

Juu ja samat laatat Bauhausista ostettuna on huonoja... Taitaa putkifirma saada alennukset tai provikat tietyistä kaupoista.

Vierailija
11/48 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti on sopimus.

Kaikki putki-, sähkö-, ym firmat ostaa jostain tarvikkeet ja laskuttaa ihan törkeen paljon "hakuja".

Toiset taas hinnoittelee työtunnit kalliiksi.

Hankaloittaa hintojen vertailua.

Vierailija
12/48 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti on sopimus.

Kaikki putki-, sähkö-, ym firmat ostaa jostain tarvikkeet ja laskuttaa ihan törkeen paljon "hakuja".

Toiset taas hinnoittelee työtunnit kalliiksi.

Hankaloittaa hintojen vertailua.

Putkifirmat saa parhaan tuloksen myymällä tarvikkeet ylihintaan. Kun asiakas on maksanut tarvikkeet niin kiinnostus työtä kohtaan katoaa.

Vierailija
13/48 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä pitäen joku firma on ruvennut latelemaan toimeksiantajalleen sääntöjä siitä, mitä asiakas saa tehdä ja mitä ei? Asiakas maksaa koko lystin, joten jos asiakas haluaa kylppäriinsä "Bauhasin paskalaatat" niin remppafirma asentaa ne. SImple as that.

Vierailija
14/48 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on ison kerrostalon putkirempasta. Enpä rupea itse mitään laattoja katsomaan vaan valitsen jonkin niistä muutamasta valmiiista vaihtoehdosta.

No mikä ongelma tässä kiellossa sitten oli?

Vierailija
15/48 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korrrostan että sanamuoto oli putkifirman taholta juuri tuo mikä oli otsikossa sanottu. Eli aika kovaa kieltä käytettiin. Terv. ap

Vierailija
16/48 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä pitäen joku firma on ruvennut latelemaan toimeksiantajalleen sääntöjä siitä, mitä asiakas saa tehdä ja mitä ei? Asiakas maksaa koko lystin, joten jos asiakas haluaa kylppäriinsä "Bauhasin paskalaatat" niin remppafirma asentaa ne. SImple as that.

Samaa ajattelin. Se putkifirma on osakkailla töissä. Taloyhtiön sanelee putkifirmalle miten homma hoidetaan ja mitä laattoja käytetään, toki tämä on tehtävä sopimusvaiheessa, nyt on turha vinkua, jos päätäntävalta on siirretty urakoitsijalle.

Vierailija
17/48 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä ongelma tässä kiellossa sitten oli?

Ongelmaa ei ollut omalta osaltani, mutta jäin hieman ihmettelemään vain asiaa muiden asukkaiden kannalta. Joukossa saattaa olla sellaisiakin jotka ehkä haluaisivat ne laatat Bauhausista ostaa.

Vierailija
18/48 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kielsi kenenkään käyttämästä"

kielsi ketään käyttämästä

Vierailija
19/48 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"kielsi kenenkään käyttämästä"

kielsi ketään käyttämästä

No nyt osuit asian ytimeen!

Vierailija
20/48 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin sanottiin. Kyseessä tunnettu ja myös hyvämaineinen putkiremonttifirma pääkaupunkiseudulla.

Joo, mäkin olen kuullut näistä hyvämaineisista ja tunnetuista putkiremonttifirmoista pk-seudulla, joille (hyvät!!) remonttimiehet naureskelee, eivätkä suosittele mistään hinnasta. Itselläkin sen verran kokemusta, että ainoastaan laskutus toimii ripeästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän