Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset exälle, vaikka influenssaa?

Ei kiitos tauteja
25.02.2018 |

Kuinka teillä hoidetaan uusperheen arki sairaustapauksissa? Nyt lapset tulivat sairaina exältä ja siellä oli ollut influenssa. Tauti oli ollut exän perheessä päällä jo lasteni sinne mennessä ja minulle ei kerrottu. En olisi päästänyt lapsia sinne...

Olen yrittänyt puhua asiasta, mutta ei onnistu. Onko pakko tarkistaa aina etukäteen, ollaanko siellä terveinä? Löytyisikö neuvoja, kuinka välttäisin taudit ja ”sodat”.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, sun on pakko oma-aloitteisesti kysyä, ollaanko siellä terveinä vai sairaana. Ja jos sairaana, niin mikä tauti jyllää.

Vierailija
2/5 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu ensin vähän aiheeseen ja provoa vasta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä totta? Aivan vastuutonta käytöstä heiltä, kun eivät infonneet sairaudesta ennen kuin lapset sinne meni. Kaikki sairaudet pitää kertoa tollasessa tilanteessa ja kun eivät kerro, sun täytyy aina kysyä. Etkä vie jatkossa, mikäli siellä joku tauti päällä.

Vierailija
4/5 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu nololta tarkistaa toisen perheen terveystila, mutta kai se on pakko, jos ei järki riitä muuten.

Vierailija
5/5 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sumplitaan tilanteen mukaan. Kun exän perheessä oli norovirusta ennen joulua, lapset eivät siirtyneet mulle normiaikataulun mukaan vaan olivat hieman pidempään siellä, jotta eivät toisi pöpöjä mukanaan. Lisäksi antoivat lahjana mukaan desinfioivaa ainetta jotta pystyn varmasti siivoamaan ja olivat itse oman sairastelun jälkeen ja aikana siivonneet erittäin huolellisesti jotta lapsemme ei sairastuisi.

Niin kuitenkin kävi, koska noro nyt on sellainen.

Jos Mä olen sairaana niin saattavat pitää lapsia pidempään että saan toipua ja ex kysyy tarviinko kaupasta ruokaa jne.

Jos lapset sairastaa tai on joku tapaturma niin mennään yhdessä sairaalaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän