Häh, onko googlen kuvahausta tosiaan poistunut polku suoraan kuvaan?
Nyt on vain siirry, tallenna ja jaa. Ennen tuossa oli näytä kuva josta pääsi katsomaan kuvaa isona. Ärsyttävää.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole poistunut, vaan kuvaa kaksoinäpäyttämällä saat sen suuremmaksi ja siten pitkään painamalla avaat kuvan uuteen välilehteen.
Miksi tämä ominaisuus on näin piilotettu? Nyt jos yksöisnapautan, päädyn sivulle jossa kuva esiintyy ja jonne en halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole poistunut, vaan kuvaa kaksoinäpäyttämällä saat sen suuremmaksi ja siten pitkään painamalla avaat kuvan uuteen välilehteen.
Miksi tämä ominaisuus on näin piilotettu? Nyt jos yksöisnapautan, päädyn sivulle jossa kuva esiintyy ja jonne en halunnut.
Käytätkö siis puhelinta vai tietokonetta? Itse käytän puhelinta ja olen itse aina tehnyt noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö siis puhelinta vai tietokonetta? Itse käytän puhelinta ja olen itse aina tehnyt noin.
Tietokoneella. No nyt pääsin niin kuvaan että klikkasin kuvaa tuloksista kerran ja sitten siitä mustapohjaisesta kuvaosioista hiirellä kuvan päällä oikealla nappulalla klikkaamalla "Näytä kuva" niin sain näkyviin kuvan isonakin.
Aikaisemmin tämä onnistui paljon helpommin, nyt google haluaa ohjata käyttäjän väkisin nettisivulle, mikä järki?