Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ollaanko kokovartalohieronnassa vain pikkuhousut jalassa?

Vierailija
25.02.2018 |

Haluaisin mennä kokovartalohierontaan, mutta nolottaa sellupyllyn ja reisien hieronta.... kertokaa kaikki mitä tehdään ja miten ollaan :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu alkkarit päällä ollaan. Olen 80/165 eli ihraa löytyy mutta enpä ole osannut hävetä. Minähän siitä hieronnasta maksan ja uskon, että hieroja on nähnyt ihan kaikenlaisia ihrapyllyjä. Hieronta on ihanaa! Joskus ulkomailla olen saanut kokovartalohieronnan jossa hierotaan tissit ja maha. Se ei ole kovin mukavaa ja nykyään sanonkin, ettei tarvitse etupuolelta koskea kuin reisiin ja hartioihin.

Vierailija
2/4 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hierooko oma mies vai vieras. Toisessa jätän ne pikkuhousutkin jalasta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alushousut jalassa olen ollut. Niitäkin hieroja joutuu vähän siirtämään, että saa alaselkää ja pakaroita hierottua. Minulta on myös hierottu joskus vatsaa, en pitänyt siitä. Rintalihaksia pitääkin hieroa, mutta ei siinä rintoja hierota. Vaan keskeltä, ylhäältä ja sivuista. Hieroja osaa kyllä varoa koskemasta rintoihin.

Mietin minäkin joskus että miltäköhän siinä näyttää, mutta kyllä he ovat nähneet vaikka minkälaista kehoa. On vanhoja ihmisiä, kovia treenaajia, keski-ikäisiä ja punkeroita, luisia laiheliineja. Jokaista voi hieroa ja minähän siinä olen maksaja ja ostan palvelun häneltä.

Hieronta tekee kyllä niin hyvää, että suosittelen unohtamaan nolostelun. Joillekin on helpompaa jos hieroja on samaa sukupuolta. Mun mielestä sillä ei ole merkitystä.

Vierailija
4/4 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä vaan alushousut. Hieroja riisuu vähän niitä sitten, kun pitää pakaroita hieroa.

Suosittelen stringejä, niin ei tarvitse paljoa housuja riisua, kun pakaroita hierotaan.