Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin alkoholinkäytön ja tunnen paremmuutta niihin nähden jotka edelleen juovat

Vierailija
25.02.2018 |

Join vuosikausia jotain 3-12 annosta viikossa, kunnes siitä ei enää tullut yhtään parempi mieli ja vain huonompi olo. Tunnen nyt olevani parempi kuin ne jotka etsivät alkoholista nautintoa, mutta toisaalta tunnen oloni myös masentuneeksi kun enää ei ole mitään nopeaa helpotusta lapsiarjen ja oman ajan puutteen kestämiseen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun oloa ei alkoholi yhtään helpota vaan pahentaa. En osaa käsittää miten se toisia helpottaa. Mitä harvemmin ottaa sitä kauheammat kankkuset.

Vierailija
2/4 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä join 40-50 annosta viikottain ja lopetin. En tunne ylemmyyttä, mutta harmittaa niiden puolesta jotka käyttävät alkoholia säännöllisesti. Niitä vaikutuksia aivoihin ei nimittäin tajua.

Vaikka juo vain viikonloput, niin viikollakaan ei ole selvä, vaan säännölliset kännit kytevät siellä aivoissa.

Itse huomasin vasta noin 4 kuukauden täysraittiuden jälkeen että olo kirkastui. Tajusin miltä tuntuu olla selvinpäin, js toivoisin sitä kaikille. Lopetin v. 2014.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join aikanaan noin 200 annosta viikossa ja ihmettelen mitä mä ihmettelen...

Vierailija
4/4 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että syynä on juuri tuo "tunnen olevani parempi kuin..". Elätkö muutenkin kovin kilpailuhenkisesti? Teetkö asioita vain, jotta olisit Riittävän Hyvä, sen sijaan että vaan haluat tehdä niitä? Miksi et ota omaa aikaa, harrastatko mitään omaa?

Mun itsetunto tai onnellisuus ei ole liitoksissa juomavalintoihini, välillä juon jotain, välillä en. Kuulostaa ongelmalliselta, jos asialla on noin iso paino.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi