Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki miehet eivät voisi olla samanlaisia?

Vierailija
25.02.2018 |

Ärsyttää kun joudutaan teettämään onalle miehelleni kaikki vaatteet räätälillä, koska tämä 170 senttiä pitä sekä omaa erittäin kapean ja hoikan Y-vartalon. Aiemmin yritettiin ostaa kaupasta valmiita vaatteita, mutta sopivan mallisia vaatteita jotka istuisi mieheni päälle ei tähtunut löytyä mistään.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuolla vartalolla luulisi löytyvän? Ite oon 170 ja roteva niin ei meinaa löytyä mitään

Vierailija
2/19 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuolla vartalolla luulisi löytyvän? Ite oon 170 ja roteva niin ei meinaa löytyä mitään

S-koon vaatteet on liian väljiä, miesten farkut yleensä liian pitkiä. Sitten Lasten vaatteissa taas on liian kapeat hartiat ja lanteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S-koon vaatteet on liian väljiä, miesten farkut yleensä liian pitkiä. Sitten Lasten vaatteissa taas on liian kapeat hartiat ja lanteet.

Kerran yritin kokeilla tosi outoja farkkuja. Mä olen 180/77 eli suht hoikka. Nämä housut oli niin kapeat ettei mitään mahdollisuutta vatsan kohdalta. Pituus niissä oli mulle ainakin 20 centtiä liikaa. Minkä muotoinen mies on tarkoitettu tuollasiin housuihin?

Vierailija
4/19 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät miehet halua olla 170 senttisiä ja hinteliä.Kamala ajatus.

Jos haluat istuvia vaatteita, osta ne Aasiasta missä  pienet miehet asuu tai mene räätälille.

Vierailija
5/19 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran yritin kokeilla tosi outoja farkkuja. Mä olen 180/77 eli suht hoikka. Nämä housut oli niin kapeat ettei mitään mahdollisuutta vatsan kohdalta. Pituus niissä oli mulle ainakin 20 centtiä liikaa. Minkä muotoinen mies on tarkoitettu tuollasiin housuihin?

Pitkät ja tosi kapealanteiset?

Vierailija
6/19 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmispuvut sopivat harvalle miehelle sellaisenaan muutenkaan.

Vierailija
7/19 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki naiset eivät ole kuuromykkäsokeita 98-vuotiaita miljardööriperijättäriä?

Vierailija
8/19 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki miehet olisi samanlaisia, niin ei olis jännämiehiäkään, jotka pelkällä pukeutumisellaan laittaa vibaa punttiin.

Vierailija
9/19 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät miehet halua olla 170 senttisiä ja hinteliä.Kamala ajatus.

Jos haluat istuvia vaatteita, osta ne Aasiasta missä  pienet miehet asuu tai mene räätälille.

Mies rukka, sääliksi käy.

Vierailija
10/19 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kun joudutaan teettämään onalle miehelleni kaikki vaatteet räätälillä, koska tämä 170 senttiä pitä sekä omaa erittäin kapean ja hoikan Y-vartalon. Aiemmin yritettiin ostaa kaupasta valmiita vaatteita, mutta sopivan mallisia vaatteita jotka istuisi mieheni päälle ei tähtunut löytyä mistään.

No pitikö naida 170cm hanavesigoblin manletti?

Vierailija
11/19 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituusrasismi on voimissaan.

Vierailija
12/19 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki naiset eivät voi olla samanlaisia?

165cm

Bmi 20

Täydellinen perse

Tiukka p#llu

Täydelliset, isot rinnat

Kauniit kasvot

Brunette

Vierailija
13/19 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkät ja tosi kapealanteiset?

Juuri sellaiset, ilmaisin huonosti mutta tajusit asian. Pitäisi olla luurankomaisen laiha ja parimetriä pitkä että ne housut sopisivat.

Vierailija
14/19 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinikaupoista H&M ja New Yorker löytyy hoikkaa kokoa. Ja myös ihan aikuisen mallisia vaatteita, kaikki eivät ole teinivaatteita. Eikun ostoksille!

Vierailija
15/19 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pituusrasismi on voimissaan.

Ei ole rasismia vaan biologiaa, pitkät ja lihaksikkaat miehet takaavat parhaat lapset.

Vierailija
16/19 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki naiset eivät voi olla samanlaisia?

165cm

Bmi 20

Täydellinen perse

Tiukka p#llu

Täydelliset, isot rinnat

Kauniit kasvot

Brunette

Erotus suomalaismiehiin, joista 66 prosenttia on ylipainoisia, olisi liian suuri.

Muuten hyvä idea.

Olisipa kaikilla miehillä hyvä iho, hoikka vartalo, tyylikkäät hiukset ja kauniit kasvot. 

Vierailija
17/19 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on lähinnä vaatekauppojen toimintatavassa. Vaatteita on kyllä kovasti eri näköisiä, mutta kaikki housut ovat yhtä ja samaa pituutta. 

Vierailija
18/19 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on lähinnä vaatekauppojen toimintatavassa. Vaatteita on kyllä kovasti eri näköisiä, mutta kaikki housut ovat yhtä ja samaa pituutta. 

Sillä säästää valtavasti luontoa ja resursseja kun ei tarvitse tehdä valtavia määriä eripituisia housuja. Kyseessä on enemmänkin ympäristö syistä kuin kauppojen toimintatavasta.

Vierailija
19/19 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei täällä osteta kaikkia vaatteita mittatilaustyönä? Olisi vain mallivaatteita eri tuotteista ja sitten ommeltaisiin ostettavat tuotteet juuri kantajalleen sopiviksi.

Joo, onhan meillä nytkin tuo mahdollista, mutta hinnat pomppaavat moninkertaisiksi. Eli kulttuurin pitäisi muuttua niin, että jättiketjut pois, ja vaatteiden ompelimot tilalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä