Millä ohjelmalla kondomit pitäisi pestä?
Kommentit (19)
Päivittäisohjelma ja yösähköllä säästää. kuivata hyvin ja perunajauhoa talkiksi.
Jos peset vain omiasi, riittää pesukoneessa 40 asteen ohjelma. Jos pyykkäät useammn käyttäjän gummeja,
laita varmuuden vuoksi 90 asteen pesuohjelma. Ei rumpukuivausta.
Käytetyt kondomit heitetään roskiin. Eiköhän tämä ole kaikille kerrottu koulussa biologian tunnilla.
Mäntysuopa ja juuriharja on ainoat oikeat kortsujen puhdistukseen. Lopuksi tilkka huuhteluainetta poistaa sähköisyyden. :-)
Minä kerään vuoden kumit saaviin aina talteen ja pesen kesällä matonpesupaikalla. Tuulessa kuivuneet ja mäntysuovalla kuuratut kumit kostutan koivunlehtiöljyllä, rullaan nippuun ja laitan pieniin minigrip pusseihin. Sitä tulee niin kesä mieleen aina kumia salkoon vetäessä, kun raikkaan mäntysuovan ja tuoreen koivun tuoksu lehahtaa sieraimiin. Siinä ilo on sitten Elovena-Impeä takaapäin paukutta. Elämä on ihanaa...
Kumit kierrätyksen! Ei roskiin tai pönttöön.
Kysy kaupan kassalta, että missä heillä on keräyslaatikko.
Yleensä siinä heti kassalla. Ojennat vain hänelle, niin kassa laittaa kierrätyslaatikkoon.
Joskus voi löytyä paristojen kierrätyslaatikon vierestä.
Minä sulatan ne pannulla ja teen muottiin uudestaan, laitan sekaan mansikoita niin saan makua niihin.
Tamponin narukoru -ketju aikanaan oli vähän hauska. Nykyään tän formaatin ”hauskoja” ketjuja on vähän väliä. Alkaa olla jo aika väljää huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Minä sulatan ne pannulla ja teen muottiin uudestaan, laitan sekaan mansikoita niin saan makua niihin.
Hehe :D
Täällä on näköjään porvoolaisten joukkokokoontuminen.
Pestessä kolmasosalitraa etikkaa kortsuun ja huljuttelua kymmenen minuuttia. Näin estetään kalkkisaostumien kertyminen kortonkiin. Koska koortonkit ovat herkkiä reikiintymiselle, niin niitä säilytetään pesun jälkeen koiden varalta naftaliinissa.
Mä venytän ne auton peileihin ku ajan pesukadulle autoni... Tulee vahat mukaan samalla.
Ccleanerilla. Nimihän on lyhenne Condom Cleanerista.
Painepesu spegulla on se yleisin suositeltu!
Naurahdin