Uusperheestä eronneet
Eron syy/syyt? Mitkä asiat eivät toimineet, mikä oli eron syy, viimeinen niitti?
Kommentit (13)
Erollani ei ollut mitään tekemistä uusperheen kanssa. Ex vain tykkäsi juosta vieraissa ja juoda alkoholia joka päivä.
En oo vielä eronnut. Mutta yhteisistä asioista sopimisen vaikeus suurin syy jos näin käy
En ole eronnut, mutta olen tehnyt av-ketjuista tällaisen päätelmän:
Mies ei kanna vastuuta omista lapsistaan.Äitipuoli joutuu siksi kasvattamaan ja viihdyttämään heitä. Hän väsyy. Lapsipuolilta kuulee ”sä et oo mun äiti”. Mies ei myöskään pistä eksäänsä ruotuun. Äitipuoli väsyy entistä enemmän.
Mieheni erosi uusperheestä ihan vain parisuhteesta johtuvista syistä. Nainen oli alkanut touhuta muiden miesten kanssa ja muutenkin oli paljon riitelyä, arvostelua ja muuta kinaa. Ei siis kuitenkaan kummankaan/yhteisiin lapsiin liittyen.
Katsotaan, miten meille käy. Nämä vuodet ovat onneksi menneet kitkattomasti.
Vierailija kirjoitti:
En ole eronnut, mutta olen tehnyt av-ketjuista tällaisen päätelmän:
Mies ei kanna vastuuta omista lapsistaan.Äitipuoli joutuu siksi kasvattamaan ja viihdyttämään heitä. Hän väsyy. Lapsipuolilta kuulee ”sä et oo mun äiti”. Mies ei myöskään pistä eksäänsä ruotuun. Äitipuoli väsyy entistä enemmän.
Ja isän asettuminen lapsen puolelle, kun huomauttaa ihan peruskäytöstavoista.
Vierailija kirjoitti:
Miehen lapsi.
Ei kai tuo voi olla syynä?
Vierailija kirjoitti:
Miehen lapsi.
Juuri tätä tarkoitan. Mies ei kanna vastuuta omasta lapsestaan. Jos lapsi on hankala, on isän tehtävä tehdä asialle jotain. Ei äitipuolen.
4
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen lapsi.
Ei kai tuo voi olla syynä?
Ei kai, kun kaikki lapset on niin suloisen viattomia...kyllä syy oli yksinkertaisesti vain miehen lapsi sen enempää selittelemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen lapsi.
Juuri tätä tarkoitan. Mies ei kanna vastuuta omasta lapsestaan. Jos lapsi on hankala, on isän tehtävä tehdä asialle jotain. Ei äitipuolen.
4
Mies kyllä teki kaikkensa, mutta lopuksi luovutti ja itsekin vain hädin tuskin siesi ja pakeni tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen lapsi.
4
Mies kyllä teki kaikkensa, mutta lopuksi luovutti ja itsekin vain hädin tuskin siesi ja pakeni tilanteesta.
No, jos mieskään ei kestänyt lasta, vaan lapsi lähti, niin eihän se teidän suhdetta hajottanut. Ongelma poistui.
up