Jos mies on kiinnostunut hän sanoo sen kyllä ääneen.
Olipa olosuhteet mitkä tahansa. Jos ei sano hän ei ole kiinnostunut.
Kommentit (25)
Mä en, koska olen ujo. En ole koskaan seurustellut vaikka olen fabulous.
Korjaan oikea mies. Ei hilleri hiirulainen.
ap
Jos sellainen, joka ei saa suutaan auki karsiutuu kilvasta, niin sittenhän kaikki on mennyt oikein.
ap
Mitkään puolijauhoiset vihjailut ei oikein toimi, koska harva ihminen on niin skitsofreeninen, että ymmärtäisi toisen vihjailevan mitään. Hullut taas näkee vihjeitä siinäkin, missä niitä ei edes ole.
ap
Mies on kiinnostunut vain laittamaan viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Mies on kiinnostunut vain laittamaan viestejä.
Etsi uusi. Skitsohan tuollainen on.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mitkään puolijauhoiset vihjailut ei oikein toimi, koska harva ihminen on niin skitsofreeninen, että ymmärtäisi toisen vihjailevan mitään. Hullut taas näkee vihjeitä siinäkin, missä niitä ei edes ole.
ap
Mä taidan siis olla se hullu. Liian monta kertaa sitä on ajatellut että ehkä tuo ja tuo asia / teko on merkki siitä että hän pitää minua kiinnostavana.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mies ei sano olevansa kiinnostunut jos ei saa naiselta vastakaikua.
Moni mies kuten minä saattaa jättää tinderissäkin laittamatta viestiä naiselle koska on kokenut niin monta kertaa sen että naiselta tulee pakit joten ei kannata edes ilmaista kiinnostustaan.
öö siis mitä?! Miksi edes olet sitten tinderissä? Et anna tykkäyksiä vai annat mutta et sano mitään? Eihän tossa ole mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mä taidan siis olla se hullu. Liian monta kertaa sitä on ajatellut että ehkä tuo ja tuo asia / teko on merkki siitä että hän pitää minua kiinnostavana.
Ehkä sä sitten olet tai sitten hän on myös.
ap
Tietysti jos miehellä on tapana vihjailla tai odottaa että nainen iskee, on se eri asia. Yleensähän mies noudattaa aina samaa kaavaa iskemisissään. Itse olen vanhanliiton ihmisiä ja mies tekee aloitteen, jos on tehdäkseen.
ap
Eipä sano, koska: "tiedättekö kaverit, voitteko kuvitella, sekin yksi limainen idiootti yritti tänään jotakin..."
Toyboyt erikseen. Niille voi nainenkin tehdä aloitteen. Sitten on myös flirtti, joka sekin on taas eri asia.
ap
Höpsis. Eilenkin törmäsin erääseen todella viehättävän oloiseen naisen opiskelun kautta ja pääsin jopa vähän auttamaan teknisessä ongelmassa. Mutten kehdannut hiiskua yhtään mitään vaikka tsekkasin ettei sormustakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Täälläkin hullu..
Mutta mies ei sano olevansa kiinnostunut jos ei saa naiselta vastakaikua.
Moni mies kuten minä saattaa jättää tinderissäkin laittamatta viestiä naiselle koska on kokenut niin monta kertaa sen että naiselta tulee pakit joten ei kannata edes ilmaista kiinnostustaan.