Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen on sen ikäinen miltä näyttää ja vaikuttaa

Vierailija
24.02.2018 |

Noin se menee. Ihmiset ikääntyvät hyvinkin eri tahtiin, yleensä suurin osa ikäiseltään näyttäen tai vanhemmalta .
Huomioikaa että esim Laura Huhtasaarella ja Heli Palsanmäellä on ikäeroa vain vuosi! Laura on tyttömäinen , Heli tätimäinen ...,

Meissä 4-kymppisissä on niitä jotka näyttäneet tädiltä viimeiset 10 v ja niitä tyttösen näköisiäkin vielä jokunen löytyy.
Eniten huvittaa nykyajan 20-25 v instatyrkyt täysin feikkiolemuksillaan ja täytekalahuulissaan näyttävät ainakin kolmikymppisiltä myös ikärobotin mukaan :)

Terv. se erittäin nuorekas 40 v niin naamaltaan kuin vartaloltaan ilman photoshoppauksia!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin 12-vuotiaana kepeästi täydestä 16–17-vuotiaasta aikaisen murrosiän ja kirjatoukkailemalla hankitun ”aikuisemman” puheenparren ym. avulla. Olisiko tuolla otsikon periaatteella ollut siis ok jonkun jätkän mennä mun kanssa sänkyyn?

_Aikuisten_ kohdalla olen samaa mieltä kanssasi, mutta itselleni tuli otsikosta ekana mieleen joku uli kitisemässä, että ei voida miestä syyttää lapsen hyväksikäytöstä, jos lapsi näyttää vanhemmalta kuin on. Olin kieltämättä helpottunut, kun kyse olikin tätimäisyysjutusta. Kannattaa siis miettiä, miten otsikkonsa muotoilee :)

N23

Vierailija
2/3 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sen ikäinen kun syntymätodistuksesi sanoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tehnyt ikärobotilla tai sillä sovelluksella testejä kaikista mun kuvista, ja näytän sen perusteella ikäiseltäni tai vähän nuoremmalta kuvasta riippuen, jeij :) (Tein testin varmaan 100:lla kuvalla.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän