Voinko olla raskaana?
Kierto 30-35 päivää. Kuukautiset myöhässä, nyt kiertopäivä 38. Olen tehnyt kolmena päivänä testin, negatiivinen. Eli eikö ole aika selvä etten ole raskaana?
Kommentit (11)
Miksi hitossa luulet että AV tietää asian muka paremmin kuin KOLME negatiivista raskaustestiä? Ja kuukautiset jopa 3 päivää myöhässä, ai hurja.
Ap, tiedän että raskauden pelko on repivää ja herättää paniikkia, mutta nyt joku roti.
Noup. Tee parin viikon päästä uudestaan, joko on menkat alkanu tai sit saat plussan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hitossa luulet että AV tietää asian muka paremmin kuin KOLME negatiivista raskaustestiä? Ja kuukautiset jopa 3 päivää myöhässä, ai hurja.
Ap, tiedän että raskauden pelko on repivää ja herättää paniikkia, mutta nyt joku roti.
Minä toivon raskautta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä palstalta kyselet?
En tiedä itsekään. Sekoan tähän jännitykseen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon raskautta.
Ap
Toivottavasti kumppani toivoo myös :)
jaa-a, vaikea sanoa noilla spekseillä. Olleelista on se, oletko harrastanut seksiä. Jos nimittäin et ole, niin melko varmasti pystyn sanomaan, että silloin mitään raskautta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon raskautta.
Ap
Toivottavasti kumppani toivoo myös :)
Kyllä, enemmän kuin minä 😍 ap
Mitä olette mieltä?