Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkein/loukkaavin asia mitä teille on ikinä sanottu?

Vierailija
24.02.2018 |

.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen aviomies sanoi "sä oot luuseri ja kukaan ei pidä susta." Meni ihon alle kyllä.

Vierailija
2/8 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vastaantullutta mummoa jupisi keskenään "tuo on varmasti ollut ruma lapsi". Minulla on ollut ulkonäköön vaikuttaneita terveysongelmia (mm. kilpirauhasessa kaikki mahdollinen) 20 vuotta, ja olin lapsena Lumikin näköinen. Kieltämättä ärsytti, kun mummoja pidetään aina viisaina ja kokeneina, mutta todellisuus on usein ihan muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/8 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isoisä on välillä äärettömän ilkeä, ja sanoo mulle niin törkeitä asioita, etten kehtaa kirjoittaa niitä tänne.

Vierailija
5/8 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon nainen alkoi ihmettelemään ratikassa kuinka huonosti hoidan ihoani koska minulla on paha ihottuma kasvoissa. En viitsinyt selittää hänelle SLE:n oireita ja hoitoa sekä käyntejä ihotautilääkärillä. Jotkut eivät näköjään ymmärrä edes kypsään ikään varttuneena sitä, että perhosihottuma on yksi sairauteen kuuluva asia eikä sitä voi meikata piiloonkaan koska meikattuna se vasta kamalan näköinen olisikin.

Vierailija
6/8 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Oot hirveen näkönen” ja ”oot ruma”. En koskaan unohda noita.

Vierailija
7/8 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin masennuksesta ja koko elämän jatkuneen kiusaamisen takia ahdistushäiriöstä ja sosiaalisten tilanteiden pelosta. Olen kuulemma ex puolisoni mielestä paniikkihuora, kun kerran kaupoilla olin niin hermostunut että se näkyi ulospäin. 

Vierailija
8/8 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti sanoi: sinä olet pettymys etkä ole enää tyttäreni.

Mies sanoi: sinä olet syy siihen että minulla on alkoholiongelma

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi