Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasagnelevyt vegaanisia?

Vierailija
24.02.2018 |

Mitkä lasagnelevyt ovat vegaanisia? Kävin kaupassa ja kolmessa eri paketissa luki, että on kananmunaa myös.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli lasagnee...

Vierailija
2/19 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään kasvisruokailijaa linjoilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Vierailija
4/19 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kökkö sentää. Ei auta muu kun jotain muuta sitte tehdä. Ois ollut lasagnenälkä.

Vierailija
5/19 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kesäkurpitsalasagnea. 

Vierailija
6/19 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee pahvista, maistuukin paremmalta kuin vegaaninen

Vierailija
7/19 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan yleensä Semperin lasagnelevyjä, ne on tosin gluteenittomia myös mutta maistuu aivan yhtä hyvältä. Valmiina pakettina (se missä mausteseos mukana) saa Knorrilta vegaanista.

Vierailija
8/19 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostan yleensä Semperin lasagnelevyjä, ne on tosin gluteenittomia myös mutta maistuu aivan yhtä hyvältä. Valmiina pakettina (se missä mausteseos mukana) saa Knorrilta vegaanista.

Kiitos! Mistäs noita saa ostettua, smarketissa ei ainakaan ollut?

Vierailija
9/19 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee pahvista, maistuukin paremmalta kuin vegaaninen

Sä et varmaan syö esim. tavallista makaronia ollenkaan, sehän on hyi vegaanista?

Vierailija
10/19 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lasagnelevystä voi tehdä vegaanista, kysyn hölmönä? Meinaan kun siinä on ihan keskeinen ainesosa kananmuna, joka pitää taikinan ja levyn koossa.

Minulla ei ole mitään vegaaniruokaa vastaan, mielelläni vaan kuulisin tuon ratkaisun.

Vierailija
11/19 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myllyn paras. 

Vierailija
12/19 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jättänyt kananmunan leivonnassa pois kun huomasin, että leivonnaiset (ym) pysyy koossa ilmankin. En tiedä päteekö kaikkeen mutta itse en ole sitä millään korvannut ja hyvin on vuosikausia pärjännyt. Leivon siis kahvilassa tiskiin tavaraa ja kananmunattomuus on iso plussa.

Semperin tuotteita olen ainakin ostanut isommista S-marketeista ja K-marketeista. Löytyy tosin monesti erikseen gluteenittomien hyllystä.

Vierailija
13/19 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten lasagnelevystä voi tehdä vegaanista, kysyn hölmönä? Meinaan kun siinä on ihan keskeinen ainesosa kananmuna, joka pitää taikinan ja levyn koossa.

Minulla ei ole mitään vegaaniruokaa vastaan, mielelläni vaan kuulisin tuon ratkaisun.

Suurinosa kuivapastoista on munattomia, mutta myös tuorepasta on mahdollista tehdä munattomasti. Tarvii vaan durumjauhoja, suolaa, vettä ja oliiviöljyä. 

Vierailija
14/19 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkurpitsasta saa höylättyä hyvät lasagnelevyt vegaanilasagneen

Vierailija
15/19 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kappas tosiaan! En ole koskaan tajunnutkaan, että makaronissa ei ole munaa. Sen koko on kuitenkin vähän toinen kuin levypastan, joten pysyykö munaton lasagnelevy kasassa?

Kysyy edelleen 10 uteliaana, joka mielellään kuulisi vastauksen

Vierailija
16/19 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurinosa kuivapastoista on munattomia, mutta myös tuorepasta on mahdollista tehdä munattomasti. Tarvii vaan durumjauhoja, suolaa, vettä ja oliiviöljyä. 

Ok, ja se pysyy kasassa eikä hajoa? Täytyypä joskus kokeilla.

T. 10, joka tekee paljonkin itse tuorepastaa, mutta tähän asti siis munilla

Vierailija
17/19 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarista saa Pirkan pinaatti lasagnelevyjä

Vierailija
18/19 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kattoo vegaanituotteet.net -sivustolta! Kattava listaus vegaanisiata tuotteista

Vierailija
19/19 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, ja se pysyy kasassa eikä hajoa? Täytyypä joskus kokeilla.

T. 10, joka tekee paljonkin itse tuorepastaa, mutta tähän asti siis munilla

Mm. Chocochilin sivuilla ohjetta: https://chocochili.net/2009/01/tuorepastalasagne/