Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on ikävä kissaani :-(

Surullinen kera tyhmän koiran.
22.02.2018 |

Päätin viime kesänä hankkia itselleni koiran ja lopulta pitkien suostuttelujen, keskustelujen ja kissalle hankkimieni uusien lelujen, hiekkalaatikon ja kiipeilytelineen jälkeen sain kissan suostumaan siihen, että koira saa tulla tänne. Kuitenkin kun hankin koiran ja toin sen kotiin, niin kissa alkoi heti sen nähtyään sähisemään, sylkemään, mouruamaan ja juoksi kovaan ääneen naukuen ja eteisen lattialle kakaten olohuoneeseen, siellä suoraan sohvalle ja hyppäsi vahingossa auki jääneen ikkunan kautta ulos. Sitten se juoksi niin lujaa kuin pystyi pakoon eikä sitä ole sen jälkeen näkynyt eikä se edes vastaa viesteihini.

Olin kyllä kertonut kissalleni, että olen lähdössä hakemaan koiraa ja kissa oli myöntynyt siihen, kun lupasin tuoda sille uuden lelun ja kissan nameja, jotka olivat käsilaukussani. Olin myös luvannut, että kissan ei tarvitse olla samoissa huoneissa kuin koira. Kissa oli jäänyt omaan huoneeseensa leikkimään uusilla leluillaan kun lähdin hakemaan koiraa ja ihmettelen, että miksi se edes tuli eteiseen, kun kuuli minun ja koiranpennun tulevan kotiin, koska ei halunnut olla koiran kanssa samoissa huoneissa. Miksi kissa tuli katsomaan koiraa kun reagoi siihen noin? Kaikkein kummallisinta oli, että olin varmasti jättänyt kaikki ikkunat kiinni kun lähdin pois kotoa ja syksyllä kissani katoamisen jälkeen pihalleni ilmestyi tyttökissa, joka naukui että hän on yksin joutunut huolehtimaan kuudesta pennusta, joiden isä kissani pitäisi olla ja että kissani oli luvannut auttaa pentujen hoidossa. Olin myös löytänyt kotoani erivärisiä kissankarvoja kuin oman kissani karvat ja muistakin merkeistä olin huomannut, että asunnossani oli ollut vieras kissa kun olin poissa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä luulin olevani hullu?

Vierailija
2/5 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä luulin olevani hullu?

Hih hih :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollipoikasi vain itsenäistyi ja lähti maailmalle omaan elämään. Ehkäisystä olisit voinut kertoa sille kuitenkin. Ties kuinka monet elatusmaksut on maksamatta.  

Vierailija
4/5 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat eivät kiinny ihmiseen kuten koirat.

Vierailija
5/5 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sit osannu esitellä rauhassa kissaasi ja uutta koiraa rauhassa toisiinsa eli antanu vähitellen tutustua. Jos tää tarina ny oli totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi