Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästynyt kaveriin??

frendi
22.02.2018 |

Olen välillä ollut kaverini kanssa ja en tiedä en ole jaksanut puhua hänelle tai vahingossa en ole vastannut hänen kysymykseensä.. He ovat yhä mahtavia, mutta joskus minulle tulee paha mieli. Esimerkiksi kerran hän sanoi jotain joka oli totta, mutta minulle tuli pahamieli siitä ja se ei edes ollut ilkeää! Onko tämä normaalia!!? Koska haluaisin jotain vinkkejä tai edes tietää onko jollain muulla ollut tämä ennen?

Kyllästynyt kaveriin??

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllästynyt kaveihini, tietääkseni. Mutta minusta tuntuu, että kaverini ovat joskus. Kerran tällä viikolla, kun kysyin "mitä kuuluu?" hän vain pyöräytti silmiään. Onko tämä sellaista kyllästymistä mitä sinulla on tullut vai jotain muuta? Voitko kertoa "oireita" mitä tässä kyllästymisessä tapahtuu, olisi kiva varautua.

Vierailija
2/7 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole varma olenko kyllästynyt? Mutta onko niitä "oireita" edes? En oikein ymmärrä. Onko kyllästyminen niin, että ei ole juteltavaa? Tai ei jaksa puhua? Tai sen sijaan kuin juttelisi niin voisi nukkua? Entä jos väsyttää paljon?? Olen uusi tässä asiassa ja en tiedä olenko! Haluasin tietää, kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä itsekään onko siinä oikein oireita, mutta olen ajattellut nämä asiat:

-En jaksa vastata aina niiden kysymyksiin 

->Jos vastaan niin vain yhdellä, kahdella sanalla

-Voisin jäädä kotiin sen sijaan kuin menisin heidän kanssa liikkumaan

En tiedä onko muita, mutta keksin vain kaksi. Mitä tähän asiaan voisi tehdä! Voisiko olla hetken tauolla kavereista ja tajuaa kuinka tylsää on ilman heitä? Tai vain yrittäisi olla heidän kanssaan niin tajuat kuinka ihania he ovat? Olen sekaisin. Tämä lähti hetkeksi aikaa pois, mutta nyt se on taas. Kiitos kuitenkin vastauksista?

Vierailija
4/7 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu?- kysymys on ihan tyhjän kanssa kun kaikki tietää että raha ja neitsyiden korkkailu on miesten ainoa tavoite ja niitä ei saa. Miesten elämä on pelkkää masennusta, turha kysellä kuulumisia.

Vierailija
5/7 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ystäväni on alkoholisti ja olen kyllästynyt siihen, että näemme ainoastaan hänen kotonaan ja istumme sohvalla hänen seilatessa väliä sohva-keittiö; sohvalla istuu kaljatölkki kädessä ja keittiössä käy vähän väliä tupakalla. Koskaan ei voida lähteä minnekkään hänen kotoaan, siellä hänellä on kaikki mitä hän tarvitsee: kalja ja tupakka. Ollaan tunnettu 7 v ja tuon 7 v aikana hän on käynyt kerran luonani, kerran ollaan käyty leffassa ja kerran shoppailemassa. Muuten AINA hänen luonaan.

Vierailija
6/7 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota, että menisitte välillä sinun luoksesi. Olisi varmaan kivaa vaihtelua! Ja menkää vaikka kaupungille tai paikkaan jossa ei ehkä viitsisi/ haluaisi juoda kaljaa tai polttaa tupakkaa. Jos menisitte vaikka kävelylle tai urheilemaan? Tai jos yrittäisit etsiä uusia kavereita? Ei siitä mitään haittaa olisi! 

Ja  "mitä kuuluu" kyllä on erittäin hyvä kysymys! Jos tulee hiljainen hetki niin kysyä tuo yksi kysymys kannattaa. Jos hän vastaa ydellä sanalla, älä hiljene. Kysy yksityiskohtia tai kerro miten itsellä menee. 

Puheenaiheita on paljon, joskus niitä vain ei keksi jos yrittää pakosti keksiä. Olette kuitenkin parhaita ystäviä!

Vierailija
7/7 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma omasta tilanteestani. Kaikki tuntuu välillä niin epävarmalta.Nyt vain olen kotona ja mietin mitä olen kavereilleni. Se riippuu keiden kanssa olen, jossain tilanteissa tuntuu, että olisin kolmas pyörä ja joskus en tiedä. Minun porukassani on neljä tyyppiä. Jos pitää jakautua jakaudumme aina samoin, olen yhden tyypin kanssa ja kaksi muuta kahdestaan. Se on aika tylsää. En halua sanoa mitään.Ja välillä mietin, että kun meillä on hiljaisia hetkiä vähän väliä niin olemmeko "Sielun siskoja". Se alkoi vasta tänä vuonna tai viime kesän jälkeen. Joidenkin kanssa niitä ei tule lähes yhtään. Ja välillä masentaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi