Naisystävä tuli uskoon.. lopetti meikkaamisen ja ei enää pukeudu seksikkäästi?
Suloinen on kyllä ilmankin.. mutta tuntuu vähän oudolta kun ennen menevä nainen ja pukeutui avonaisii paitoihin ym. Ja nyt käyttää kyllä kivoja vaatteita mutta paljasta pintaa ei näy edes kesällä.. polviin asti peitetty. Tätä jatkunut nyt kohta vuoden, alkuun ajattelin että on jokin vaihe mutta ei taida ollakkaan.
Kommentit (17)
Pohditko vain ääneen vai odotatko jotain vastausta?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette?
Vajaa 30v..
Eikö naisystäväsi ole nykyään entistä rakastavampi ja iloisempi?
Tämä on luonnollinen seuraus uudesta löydöstä, Jeesuksen rakkaudesta.
Mikä Sinulle, ap, on tärkeää? Toisen hyvä olo ja hänen rakkautensa sinua kohtaan, vai paljas pinta ja ulkonäkökeskeisyys?
(Ot: hassua, että naama pitäisi peittää maskilla, mutta muu iho saisi olla mahdollisimman paljaana..)
Vierailija kirjoitti:
Mikä Sinulle, ap, on tärkeää? Toisen hyvä olo ja hänen rakkautensa sinua kohtaan, vai paljas pinta ja ulkonäkökeskeisyys?
(Ot: hassua, että naama pitäisi peittää maskilla, mutta muu iho saisi olla mahdollisimman paljaana..)
Muuttui kyllä parempaan juu. Silti hämmentää.
Vierailija kirjoitti:
Jeesuksen löytäneet eivät ole rakastavaisempia. Uskovaisille lähimmäisenrakkaus ei ole toivottavaa, koska sillä tavalla ihminen yrittää olla hyvä ja kukaan muu ei kuulemma voi olla oikeasti hyvä kuin jumala. Myöskään itsensä henkinen kehittäminen ei ole suotavaa, sillä siinä viitataan muihin uskontoihin ja kun ihminen ei kuulemma koskaan voi tavoittaa kehityksessään jumalaa, niin se on turhaa ja rienaavaa. Ja usko pois, mutta nämä olen kuullut kolmelta eri uskovaiselta. Ei voi muuta kuin ihmetellä.
Olen uskossa mutta pukeudun edelleen naisellisesti ja meikkaan. Tosin olen aina pitänyt rintavaon esittelyä mauttomana mutta muuten käytän tyköistuvia vaatteita. Ei jumala käske peittelemään naisen kauneutta, se jääköön Allahin palvelijoille.
Vierailija kirjoitti:
Oletko mieheni? :D juu, löysin viimein itseni ja sen millainen haluan olla ja kuinka olen onnellinen. Ennen vain pyörin ympyrää vailla päämäärää.
Trolololooooooooooo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Ot: hassua, että naama pitäisi peittää maskilla, mutta muu iho saisi olla mahdollisimman paljaana..)Jeesuksen löytäneet eivät ole rakastavaisempia. Uskovaisille lähimmäisenrakkaus ei ole toivottavaa, koska sillä tavalla ihminen yrittää olla hyvä ja kukaan muu ei kuulemma voi olla oikeasti hyvä kuin jumala. Myöskään itsensä henkinen kehittäminen ei ole suotavaa, sillä siinä viitataan muihin uskontoihin ja kun ihminen ei kuulemma koskaan voi tavoittaa kehityksessään jumalaa, niin se on turhaa ja rienaavaa. Ja usko pois, mutta nämä olen kuullut kolmelta eri uskovaiselta. Ei voi muuta kuin ihmetellä.
No kuule, kun ap jo ehti kertomaan, että parempaan päin on ihminen muuttunut. :)
Sinä se vaan jaksat vänkää höpöhöpöjuttujasi.
Usko on sinulle vielä tuntematon, mutta ehkä joskus heräät ja ymmärrät.
Pidetään tämä kumminkin ap:n ketjuna, eikä lähdetä moittimaan uskoa eikä uskovaisia, tuomitseminen ei ole ihmisen osa.
Polvista viis, mutta käyttääkö puhtaita kankaita vai kuitusekoitteita?
Mitä väliä sillä on vaikka tyttöystäväsi käyttää peittäviä vaatteita, kai sinä hänet näet kotona vähissä pukeissakin. Olen itse tavallinen evlut enkä ole koskaan tykännyt kulkea liian paljastavissa kuteissa vaikka olen hoikka ja ihan nättikin. Pukeudun kyllä naisellisesti mutta en ole kokenut tarpeeliseksi esitellä itseäni koko kansalle. Muut saavat pukeutua niin kuin haluavat.
No toi meikkaamattomuus ja pukeutuminen ei haittais, mutta uskovaista en katselisi hetkeäkään.