Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapahtui kylpylässä

Huolestunut turhaanko
22.02.2018 |

Olin lasten kanssa päiväkäynnillä kylpylässä. Poika 9v meni miesten puolelle, selviytyy jo omin päin noissa paikoissa.
Kotimatkalla kertoi miten oli nähnyt jotain tosi kamalaa mitä ei viitsi oikein edes kertoa... no kertoi lopulta että siellä pukuhuoneessa joku mies oli r*nkannut. Paikalla ei ollut muita, mies oli selvästi huomannut pojan, eikä ollut lopettanut. Poika puki äkkiä vaatteet ja lähti nopeasti pois.
Olen laittanut palautetta kylpylään. Onhan tollasta touhua varmaan vaikea vahtia, mutta... en tiedä miten pitäisi suhtautua.
Pojan kanssa olen puhunut. Keskustelimme miten vedetään raja jos joku aikuinen tulee liian lähelle tai tekee jotain mikä tuntuu oudolta tai väärältä. Mutta missä menee raja, mikä on hyväksyttävää, mikä ei? Onko rikosilmoituksen tekeminen aiheellista?

Tehtyä ei saa tekemättömäksi ja poika on nähnyt jotain mitä ei olisi pitänyt. Nyt koitetaan päästä tästä jotenkin yli, en tiedä onko suurempi ahdistus minulla kuin hänellä, en viitsisi liikaa jankata tätä asiaa 😣

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika pystyy jo todistamaan. Jos haluatte haastaa niin on mahdollista. Miehen saanee selville jostain valvontakameroista.

Vierailija
2/3 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onhan tuo rikos, sukupuolisiveellisyyden julkinen loukkaaminen. https://www.minilex.fi/a/sukupuolisiveellisyyden-julkinen-loukkaaminen-…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori. Säästelen ensi kerralla kotiin asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi