Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri saa kunnon kelan tuet

Vierailija
21.02.2018 |

Muka yh. Koko ajan kämpässä kuitenkin asuu lasten isäkin, näyttää olevan hyvin toimeentuleva, kun uudehkolla Audilla ajelee.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä tiedät tuon mistä?

Jos olet naapurikyylä niin kyllä mäkin sulle kertoisin vaikka mitä potaskaa suut ja silmät täyteen ihan kiusallani....

Vierailija
2/8 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun naapuri antoi mulle pankkitunnuksensa lainaksi ja näin, että kaikenlaista tuloa on, mutta iso osa menee sitten baareissa istuessa. Huomenna pyydän kyllä sen lomapkonkin tarkistettavaksi. Saa nähdä, mitä löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naapuri toimitti minulle tiliotteensa 24 viime kuulta sekä genomikarttansa: pöyristyttävää, hän syö joka päivä tryffeleitä ja kaviaaria ja saa Kelasta ja Sossusta ja Olympiakomiteasta ainakin viisikymmentätoistatuhatta egua kuussa! Ja isoisoisänsä puolelta peittyvästi periytyvää kaljuutta! Paheksun!

Vierailija
4/8 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vasta kelassa ja oli etnistä värinää. Mulla ei ollut toimeentulotuki asioita ja en saisikaan. 

Vierailija
5/8 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun naapuri toimitti minulle tiliotteensa 24 viime kuulta sekä genomikarttansa: pöyristyttävää, hän syö joka päivä tryffeleitä ja kaviaaria ja saa Kelasta ja Sossusta ja Olympiakomiteasta ainakin viisikymmentätoistatuhatta egua kuussa! Ja isoisoisänsä puolelta peittyvästi periytyvää kaljuutta! Paheksun!

Huomasitko pyytää tunnukset veikkauksen pelitilille? Se jää monelta naapurilta tarkistamatta.

Vierailija
6/8 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sä tiedät tuon mistä?

Jos olet naapurikyylä niin kyllä mäkin sulle kertoisin vaikka mitä potaskaa suut ja silmät täyteen ihan kiusallani....

Sillä ei ole väliä mistä tiedän, mutta juttu on tosi.

Vierailija
7/8 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sä tiedät tuon mistä?

Sillä ei ole väliä mistä tiedän, mutta juttu on tosi.

Tietysti on. Ainahan nämä ovat.

Vierailija
8/8 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläistä se on kun jaetaan kaiken maailman tukia.