Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan kokenut syrjintää

Vierailija
21.02.2018 |

Eli kohdannut rasimia rotuun, väriin, sukupuoleen, kieleen, uskontoon, poliittiseen tai muuhun mielipiteeseen, kansalliseen tai yhteiskunnalliseen alkuperään, omaisuuteen, syntyperään tai muuhun tekijään perustuen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutten tee siitä numeroa.

Vierailija
2/11 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Luulen, että suurin osa on kokenut jonkinlaista syrjintää - vakavampaa tai lievempää - jossain vaiheessa elämäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti

Vierailija
4/11 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen ei voi koskaan kokea rasismia ja se on fakta.

Vierailija
5/11 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. 

Vierailija
6/11 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoinen ei voi koskaan kokea rasismia ja se on fakta.

Ala pyöriä romanien kanssa ja koe, kuinka sinulla ei ole edes nimeä vaan kaajeet sitä ja tätä.

Tässä haettiin tosin syrjintää, jota voi kokea vaikka kuuro tai homo ihonväristä riippumatta.

Vierailija
7/11 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämiehet kohtelee tällaista nuorta naista aikamoisilla ennakkoluuloilla ja vähättelyllä. Samanikäinen nuorimies otetaan vakavasti, vaikka olisi sanonut samaa kuin minä. Että mä odotan setämiesten eläköitymistä.

Vierailija
8/11 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja koenkin viikottain. Kyseessä on mielestäni suuri epäkohta, mutta en myöskään jaksa alkaa toitottaa asiaa suurena numerona.

Vierailija
9/11 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset ainakin kohtelee minua väärin pelkän ikäni takia. Mielestäni meidän 50+ setämiestenkin pitäisi saada alle kaksvitosta piparia useammin.

Vierailija
10/11 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset ainakin kohtelee minua väärin pelkän ikäni takia. Mielestäni meidän 50+ setämiestenkin pitäisi saada alle kaksvitosta piparia useammin.

Toiset tulee syrjityksi neekeriytensä ja toiset ikänsä vuoksi. Kestä se! Kumpaankaan noista et voi itse vaikuttaa.

Vierailija
11/11 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Setämiehet kohtelee tällaista nuorta naista aikamoisilla ennakkoluuloilla ja vähättelyllä. Samanikäinen nuorimies otetaan vakavasti, vaikka olisi sanonut samaa kuin minä. Että mä odotan setämiesten eläköitymistä.

Eläköityminen on sitä, kun joku tai jokin muuttuu pikku hiljaa eläkkeeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän