Edessä 2 viikkoa odottelua, että onko mulla mahdollisesti munasarjasyöpä vai ei..
Itse en usko, että olisi mutta labrat on nyt otettu.. kuitenkin vähän tulee mietittyä et mitä jos se onkin..
Kommentit (16)
Mistä sitä alettiin epäillä ?
Pidetään peukkuja, ettei sulla sitä ole!
Vierailija kirjoitti:
Itse en usko, että olisi mutta labrat on nyt otettu.. kuitenkin vähän tulee mietittyä et mitä jos se onkin..
Ei näy labrassa
Oireita ei oikein minkäänlaisia.. huonoa vointia ja ruokahaluttomuutta, mutta ne voi johtua toisesta sairaudestani. Labroihin määrättiin kun ultrassa löytyi sattumalta epäilyttävä vaalea kiinteä muutos, kokoa onneksi vain n. Sentti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näy labrassa
Tietyt merkkiaineet on yleensä koholla jos kasvain on pahanlaatuinen. Joskus tosin ei ole koholla vaikka olisi syöpä.
Voi olla hyvinkin vaaraton kysta. Varmaksi selviää vasta laparoskopiassa eli kun muutos poistetaan ja lähetetään patologille tutkittavaksi. Jos on kiinteä niin luulisin että se poistetaan joka tapauksessa varmuuden vuoksi. Toimenpide on melko helppo.
T. Saman kokenut
Vierailija kirjoitti:
Voi olla hyvinkin vaaraton kysta. Varmaksi selviää vasta laparoskopiassa eli kun muutos poistetaan ja lähetetään patologille tutkittavaksi. Jos on kiinteä niin luulisin että se poistetaan joka tapauksessa varmuuden vuoksi. Toimenpide on melko helppo.
T. Saman kokenut
Kiitos jaoit kokemuksen:) Mulle sanottiin vain, että ottavat yhteyttä jos arvoissa on jotain häikkää ja jos ei kuulu mitään niin voin jatkaa huoletta raskauden yrittämistä. Ap
Kuuleppa näkyy labrassa. Älä kommentoi kun et tiedä asiasta mitään. Heti alat viisastelemaan kun toinen odottaa tietoa syövästä. Ap tsemppiä! ❤
Voi olla kysta, ne ovat yleisiä. Paljon voimia sinulle!<3
Mulla on siis endometrioosi ja kystiakin ollut vaikka muille jakaa. nyt lääkäri oli kuitenkin sitä mieltä ettei näytä olevan kysta eikä endometrioosikasvain? mutta toivon että olisi jompikumpi. Ap
Jos syöpämarkkerit on koholla niin kyllä se vaan näkyy verikokeissa, CA12-5 esim.
Vierailija kirjoitti:
Jos syöpämarkkerit on koholla niin kyllä se vaan näkyy verikokeissa, CA12-5 esim.
Tämä multa otettiin ja myös HE4 koe. Ap
Tsemppiä kovasti odottaminen on raskasta <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Saman kokenutKiitos jaoit kokemuksen:) Mulle sanottiin vain, että ottavat yhteyttä jos arvoissa on jotain häikkää ja jos ei kuulu mitään niin voin jatkaa huoletta raskauden yrittämistä. Ap
Älä luota siihen, että jos ei kuulu mitään, niin kaikki on hyvin. Soita sinne ja kysy tulokset, ettei käy niin kuin mun ystävälle. Niitä tuloksia ei kukaan koskaan katsonut ja ystäväni kuoli parin päivän päästä siitä, kun sai kuulla sairastavansa rintasyöpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Saman kokenutKiitos jaoit kokemuksen:) Mulle sanottiin vain, että ottavat yhteyttä jos arvoissa on jotain häikkää ja jos ei kuulu mitään niin voin jatkaa huoletta raskauden yrittämistä. Ap
Älä luota siihen, että jos ei kuulu mitään, niin kaikki on hyvin. Soita sinne ja kysy tulokset, ettei käy niin kuin mun ystävälle. Niitä tuloksia ei kukaan koskaan katsonut ja ystäväni kuoli parin päivän päästä siitä, kun sai kuulla sairastavansa rintasyöpää.
kauheaa! Otan osaa
Onko mahdollista että tulokset näkyy JO NYT omakannassa vaikka kokeet otettiin eilen ja sanottiin että menee 2 vkoa että saa tulokset? Vai onko omakannassa oleva tieto oikeaa? Ap
Paljon voimia odotteluun. Minkälaisia oireita sulla oli?