Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisustusbloggari Susanna Vento ikä?

Tool - Aenima x 2
21.02.2018 |

Vento oli postannut instaan valokuvan uusista silmälaseistaan. Aloin miettimään hänen ikäänsä? Onko instassa näkyvät lapset hänen omia vai lapsenlapsia? Rillikuvasta päätellen hän on 62 vuotias? Onkohan se äijä vielä kuvioissa mukana, kun siitä ei ole ollut kuvia kuukausiin enään?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajattelut hänen olevan 40-kieppeillä ja lapsien olevan omiaan.

Vierailija
2/6 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset haluaa tarkoituksellisesti tehdä itsestään vanhemman näköisen. En ymmärrä miksi, ehkä joku henkistyminen. Vento lienee sellainen harmaine mummohiuksineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

susanan ventolla  on nykään nais ystävä. niin kuin tämän hetken trendi on.

Vierailija
4/6 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on poistanut kaikki kuvat ex-miehestään instasta

Vierailija
5/6 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tool - Aenima x 2 kirjoitti:

Vento oli postannut instaan valokuvan uusista silmälaseistaan. Aloin miettimään hänen ikäänsä? Onko instassa näkyvät lapset hänen omia vai lapsenlapsia? Rillikuvasta päätellen hän on 62 vuotias? Onkohan se äijä vielä kuvioissa mukana, kun siitä ei ole ollut kuvia kuukausiin enään?

Ei kyllä tietoa

Vierailija
6/6 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetti tarkoituksella hiusten värjäämisen (josta siis mummolook..), on vegaani, käyttää vaan luonnontuotteita, ei taida pahemmin meikata enää, käy joogaretriiteillä jne.. Kuten joku aiemmin sanoi, jonkinnäköinen henkistyminen.. Pienet lapset ovat hänen omansa. Ero on kyllä todella suuri kun katsoo muutaman vuoden vanhoja kuvia..! Blogikin on mennyt ihan hihhulimeiningiksi osittain.. 😂 Mutta tärkeintä että ihminen on itse onnellinen. Minä ihailen suuresti Susannan työtä ja sisustussilmää. Hän on Suomessa ihan omassa sarjassaan ja hänen kotinsa on upea!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi