Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kahvia juodaan sellaisesta esineestä nimeltä KAHVIKUPPI, siihen kuuluu tassi ja kuppi

Vierailija
21.02.2018 |

Juntit,

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin Terttu, 82v

Vierailija
2/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kanssa asettia sitten käytetään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon kotona kahvin näin: keitän mokka- eli mutteripannulla kahvin ja lämmitän mukissa maitoa. Maitoa on enemmän kuin kahvia. Jos joisin kahvikupista, pitäisi tehdä valmis sekoitus johonkin termariin. Ei kauhean kätevää.

Vierailija
4/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiai, niin sitä kansakunta laiskistuu vuosien myötä. Itse juon aamulla kaksi mukillista kahvia. Jos joisin kahvin kahvikupista, joutuisin nousemaan pöydästä kolme kertaa kahvinhakuun. Liian raskasta.

Vierailija
5/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KahviMUKIT jyrää!

Vierailija
7/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kuuluu ryystää siitä tassilta ja sokeripala suuhun

Vierailija
8/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kahvimukeja sitten käytetään?

Vierailija
9/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pieni.

Vierailija
10/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan oikein.

Se kahvi kuuluu kaataa tassille ja ryystää sokeripalan läpi.

Vierailija
11/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tassi? Kuulostaa joltain murresanalta?Junttia?

Vierailija
12/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä kanssa asettia sitten käytetään?

Pullan tai muun käntyn alla.

Vierailija
13/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä juon kotona kahvin näin: keitän mokka- eli mutteripannulla kahvin ja lämmitän mukissa maitoa. Maitoa on enemmän kuin kahvia. Jos joisin kahvikupista, pitäisi tehdä valmis sekoitus johonkin termariin. Ei kauhean kätevää.

Miksi juot  ns. kahvia jos siinä on enemmän maitoa kuin itse kahvia? Vituttaa nämä maitokahvin juojat. Kahvia ei voi mukamas juoda ilman maitoa. Laittakaa siihen maidon tilalle vaikka kossua.

Vierailija
14/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi juot  ns. kahvia jos siinä on enemmän maitoa kuin itse kahvia? Vituttaa nämä maitokahvin juojat. Kahvia ei voi mukamas juoda ilman maitoa. Laittakaa siihen maidon tilalle vaikka kossua.

Miksi en? Vaikeaa ymmärtää ihmistä, jota vituttaa jonkun tuntemattoman kahvinjuonti. Mahtaa olla hankala elämä sulla.

Vierailija
15/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkena oman perheen kesken voidaan juoda kahvit mukista, mutta vieraille ja juhlissa katan aina kupit ja tassit.

Vierailija
16/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäs laitto maidon sijaan kossua kun sua teki.

Vierailija
17/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tyhmä, maitokahvi on maitokahvia, kun taas maitokossu on maitokossua. Ihan eri juomat. Juntti!

Vierailija
18/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä oikeaoppisesti kahvit juodaan kuksasta, eikä sitä kuksaa pestä, korkeintaan joskus huuhtaistaan tai pyyhkäistään koivuvarvulla. Juntit saatana.