Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakointi ja Stumppaa tähän - kirja??

Vierailija
21.02.2018 |

Voisiko joku nyt kertoa, miten ihmiset oikeasti lopettavat jopa vuosikymmenten tupakoinnin luettuvaan jonkun kirjan?

Itse poltan ja inhoan sitä riippuvuutta. Kannattaako tuo kirja hommata ja mikä siittekee niin ihmeellisen?

t. 30 vuotta polttanut

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tehnyt minkäänlaista vaikutusta minuun, valitettavasti. Ehkä eniten jäi mieleen kirjailijan oivallus tupakoinnin hyödyistä. Eli kysymys kuului, mitkä on tupakoinnin hyödyt ja kun käänsit sivua, vastassa oli täysin tyhjä aukeama. Mulla ei tosiaan muuta jäänyt mieleen.

Vierailija
2/8 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi, tosin olin motivoitunut lopettamaan. Luulin vain että en pystyisi... luin kirjan parissa päivässä ja lopetin lopuksi ohjeiden mukaan. Poltin reilu 10 v säännöllisesti päivittäin puoli askia -aski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla, monille toimii.

Itseeni ei tehonnut lukiessa, mutta nyt pari vuotta myöhemmin lopettaneena mietin usein, että kaikki kirjassa ollut sisältö oli täyttä totta ja ihmettelen, miksen saanut jo silloin lopetettua.

Vierailija
4/8 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta ja lopussa 2-3 askia/pv. Loppui kirjalla kuin seinään. Tämä löytyy myös seminaarina pk seudulla ja seminaari on kuulemma tehokkaampi. Eli vaikka kirja ei toimisi, seminaari saattaa toimia. Kirja on halpa eli joku 10e ja seminaari 300e,mutta sisältää myös takuun.

Vierailija
5/8 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ikänsä tupakoinut 70-vuotias siskoni lopetti tuon kirjan avulla. Lainasin tarpeettomaksi jääneen kirjan vaimolleni, mutta häneen tuolla ei ollut mitään vaikutusta. Ei tosin ilmeisesti edes lukunut sitä.

Prkl kun vituttaa, nykyhinnoilla hänen tupakointiinsa menee yli kolme tonnia vuodessa. Sille rahalle olisi muutakin käyttöä, voisi tehdä vaikka kaksi kahden viikon all-inclusive aurinkomatkaa vuosittain. Muutenkin ärsyttää kun vaimo seisoo jatkuvasti terassilla nortti suussa ja kaikki tekeminen pitää sovittaa siten että jää riittävästi aikaa tupakkatauoille. Esimerkiksi automatkalla, kun käymme kahvilla, menen autoon ja sitten odottelen 10 minuuttia ratin takana että nortti tai kaksi on vedetty.

Vierailija
6/8 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman mitään motivaatiota ostin kirjan ja luin sen. Lukiessa alleviivasin kohdat, jotka kolahti. Luin alleviivaukset uudestaan ja kun seuraavsn kerran oli aski loppumassa, niin levollisin mielin ajattelin olla ostamatta. Siihen päättyi 32 vuoden aski päivässä savuttelu ilman mitään tuskia. Se oli vaan helpottava tunne.

Vierailija
7/8 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toimi, en ollut miettinyt lopettamista mutta olin avoin sille. Kannattaa kokeilla! Kaikki hengitys ongelmat yms jäi sen siliän tien. Saatan silloin tällöin (1-2x vuodessa) polttaa tupakan ja ihmetellä miten sitä on saattanut polttaa päivittäin.

Tsemppiä!

Vierailija
8/8 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kirja ja hienoja oivalluksia! Motivoi kyllä lopettamaan. Kannattaa ehdottomasti lukea, ihan oikeastaan jos kärsii mistä tahansa riippuvuudesta. 

Mulla ei valitettavasti kirja saanut vielä lopettamaan, mutta olin kyllä pitkään tauolla. 

Pääsin lopulta champpixilla eroon tupakoinnista, mutta lääke ei kaikille sovi ja myönnetään että oli myös oma mielenterveys koetuksella, psyykelääke kun on. 

Kirjailijahan mainitsee kirjassa, että on itse hypnoosilla päässyt eroon tupakoinnista, se olisi minullakin ollut viimeinen vaihtoehto kokeilla, mikäli lääke ei olisi sopinut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä