Mitä et kerro puolisollesi?
Itse en voi kertoa, että ensimmäistä kertaa tavatessani hänen ystävänsä seurustelusuhteemme alussa, yksi heistä puhui (ollessamme kahden tupakalla) ikävään sävyyn nykyisestä puolisostani, että hän tukahduttaa ihmiset liialla tarrautumisellaan. Tähän vastasin vain, että ei mua haittaa, kun olen niin ihastunut mieheen. Tämän jälkeen yritti suudella minua ja kun torjuin miehen, sanoi, että testasi vain minua olenko tosissani mieheni suhteen :D En aio koskaan kertoa, koska en halua sotkea miehen ystävyyssuhteita.
Kommentit (9)
En jaksa mainita parista ylinopeussakosta. Ei sillä, että salaaminen ois välttämätöntä, mutta en vaan jaksa sitä vahingoniloa ja nalkutusta". Maksoin pois ja revin laskut.
Että mulla on jotain vanhoja exien lahjoja muistona.
En kerro juuri mitään, en tosin kerro kenellekään muullekaan. Pidän omat pienet asiani itselläni.
Kerron vain arkeen liittyvistä konkreettisista asioista, mielipiteet, ajatukset, tunteet jäävät pois. Mitään mistä toinen voi olla vahingoniloinen, hän myös on. Myöskään mitään, minkä voi äidilleen kertoa, en kerro. Kaiken kertoo sille aina, vaikka olen asiasta sanonut.
En kerro että laitan 20%tuloistani määräaikaistalletuksiin. Meillä on kyllö erilliset rahat niin että se ei ole häneltä pois. Säästän pahan päivän varalle ja minulla on myös tulevaisuuden haaveita joita aion toteuttaa jos mahdollista.
Että syön räkääni ja välillä poissaollessaan käytän käsisuihkua, you know..
Että olen täällä palstalla purkanut tunteitani, anonyymisti. Olen tunnustanut miehelleni, että olen ihastunut toiseen mieheen, mutta en ole kertonut että puran tunteitani anonyymisti tällle palstalle. Helpottaa oloa kun jonnekin voi kertoa, mitä todellisuudessa, syvimmiltään tuntuu. Ja mielestäni se on viatonta, koska teen sen anonyymisti, kukaan ei siis tiedä siitä, ei edes ihastukseni.
Samoin kerron juttuja mm seksistä. En ikimaailmassa jakaisi asioita, mutta tällä palstalla voi puhua asioista joista ei muuten puhuisi ääneen. Tuntuu ihanalta tuulettaa välillä asioita anonyymisti mm seksijutuissa. Ihanaa kun voi avautua anonyymisti.
Sit että alle parikymppisenä olin TOSI pinnallinen typerys. Hävettää.
Epävarmuuttani, sitä että mulla on välillä kausia kun olen varma että mies ei välitä musta.