Ihme orgasmi
Moi.
Siis mulle kävi tänään aivan ihme asia.
Mua on tässä muutaman päivän panettanut aivan kauheena. Vaimo ei ole ollut paikalla auttamassa, niin oon parina päivänä sitten runkannut. Tänään panetti niin, että aamulla piti kaksi kertaa runkata.
No nyt illalla vaimo oli paikalla auttamassa. Vaimo otti suihin. Kävi niin että kun laukesin, niin kullista ei tullut spermaa, vaan roiskais pissaa vaimon suuhun. Vaimo sanoi että se oli varmasti pissaa eikä spermaa. Vaimo sylki pissat pois. Ja siis minä sain ihan orgasmin. Kerran nuorempani mulle kävi niin, että sain orgasmin, mutta kullista ei lentänyt spermaa. Tästä jutusta löytyi muitakin vastaavia kun googletti, mutta tästä tämänpäiväisestä en löytänyt googlettamalla mitään. En googlettanut englanniksi, kun oon niin huono englannissa.
Siis oon vähän huolissani tästä, että miten näin kävi ja olisi kiva kuulla onko kenellekään tapahtunut ikään vastaavaa. Tässä mietin että onko siinä syytä, että se oli kolmas kerta tänään, kun laukesin? Yleensä laukean korkeintaan kerran päivässä. Että onko miehellä joku läppä mulkussa vai mikä sen kääntää, että tuleeko kullista spermaa vai pissaa?
Kiitän jo etukäteen jos jollain on vastaavaa käynyt ja kertoo sen mulle.
Lisään vielä, että tämä ei ole mikään vitsi, vaan täyttä totta. Lisäksi kerron kun täällä monesti tartutaan ihme yksityiskohtiin, niin mulla ja vaimolla on tyydyttävä seksielämä. Tyydytän myös naiseni. Eli jos joku luulee, että olen sovinisti tässä lässyttää, niin ei paikkansa.
Kommentit (3)
Joskus vaimoni painettua eturauhastani orgasmin hetkellä, saan kuivat. Silloin olen pian valmiina uusintakierrokselle.
Miesystäväni osaa "pidätellä" laukeamistaan. Ehkä teit niin vahingossa? Kun pc-lihasta supistaa riittävän kovasti, ei siemenneste pääse tukemaan, vaikka muuten tuntuukin tosi hyvältä. Tuon taitonsa ansiosta mieheni pystyy tulemaan vaikka kymmenen kertaa yhden tunnin aikana. Minä en jää koskaan tyydyttämättä, sillä miehelläni seisoo jämäkästi siihen saakka, kun hän haluaa.
Nykyään hän ejakuloi niin kerran kuussa. Sanoo jaksavansa paremmin töissä, vaikka aamupaamuoanoja harrastammekin. Kannattaa treenata niitäkin lihaksia!
Minullakin tuli kerran ihan "kuivat". En tiedä mistä johtui... tuntui muuten ihan samalta kuin normi orkku, mutta se virtsaputken venytys jäi pois, kun mitään ei tullut.