Ikääntyminen
Marsunposket, helttanaama, kalkkuna.....?
Millä tavalla ikääntyminen on näkynyt?
Lempeänä, vai päinvastoin?
Milloin saitte ensimmäisen ikärenkaan kaulaan?
Kommentit (7)
No iho on ainakin alkanut punottaa (sukuvika). Rengasta ei ole, eikä juuri ryppyjä. Olen nelikymppinen.
Ei mul ole mitään noista, olen n60 v.
Olen semmoinen kuivakas, niin jänteet erottuu paremmin. Roikkoja ei ole.
Ei mitään vielä, tänään tosin värjäytin hiukseni harmaiksi kuten Susanna Koskella. Ilmeisesti se on kiihottavaa mieheni mielestä. Joku grannyfetissi hänellä. N42
Vierailija kirjoitti:
Kassit ja manboobsit alkoi roikkua, samoin leukaperät. Harmaata parrassa, mahaa.
No, kasseja on kaikilla.
Manboobseja jo suomiuroilla 25 w. Johtuneeko sitten liikaa vietetystä ajasta pleikkarin, tai paikallispitzerian ääressä.
Suomalainen mies rupsahtaa jo nähdäkseni tuossa 30 vuotiaana. Tämän jälkeen iho on kuin pergamenttia. Niillä kovettunneilla kynsillä, varpailla ja sormilla sit yritetään kouria. Et saatais pillua.
Kuka helvetti haluu noi betonisormet sisäänsä, mihinkään? Kyl täytyy olla aika masokisti
Minulla alkoi ikääntymisen näkyminen oikeasti vasta viisikymppisenä, mutta sitten se olikin aika nopeaa. Kaulan iho on löystynyt ja kurtistuu, nasaalijuonteet ovat syventyneet ja leukapielien iho alkanut roikkua. Onneksi luomet eivät vielä roiku, eikä ryppyjä ole paljon. Otsakin on vielä ihan sileä. Mutta kovasti tekisi mieli mennä kasvojenkohotuksen. Saisi tuon kasvojen alaosan ihon kireämmäksi. Veisi 10 vuotta iästä. Kropassa pahinta on, että rinnat ovat alkaneet roikkua. Liikun ja jumppaan, mitta niille ei enää mitään mahda. Onneksi on hyviä rintsikoita. N54
Kassit ja manboobsit alkoi roikkua, samoin leukaperät. Harmaata parrassa, mahaa.