Lue keskustelun säännöt.
Miten olet kestänyt työpaikassa, joka ei vaan tunnu omalta? Ennenkuin olet siis saanut uuden työn? Muita?
19.02.2018 |
Olettaen, ettei tuosta vaan kävellä toiseen työpaikkaan, jossa olisi sama palkka yms edut. Nyt tuntuu todella vaikealta taas, mittari niin täynnä omaa työpaikkaa, että voin jo pahoin edellisenä päivänä kun pitäisi töihin mennä. Kyse on pitkästä prosessista, olen ollut kauan samassa työssä eikä kyse ole mistään uuden opettelemisesta. Pitkäaikaiset työilmapiiriongelmat, kyllästyminen työtehtäviin yms ovat saaneet vaan tilanteen siihen pisteeseen, ettei enää. Ei voi kuitenkaan irtisanoutua jos ei ole uutta työtä. Äsken taas sähköpostiin tuli, kiitos mutta ei kiitos-viesti. Ajattelin, että olisin päässyt edes haastatteluun. Todella masentavaa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sama tilanne. Olen pitkään ollut tyytymätön, mutta nyt siirtynyt seuraavaan vaiheeseen, että olen laittanut muutaman työhakemuksen, ei tulosta. Täytynee siirtyä sitten seuraavaan eli alkaa toden teolla laittaa hakemuksia, jos haluaa edes jotain mahdollisuuksia. Ikää on 40+, joten kutsut haastatteluihin harvenee senkin takia. Yritän ajatella, että saan tästä rahaa ja lopettanut kaiken ylimääräisen, en esimerkiksi työyhteisössä jaksa enää osallistua siihen kaakatukseen ja ruotimiseen, teen vaan omat hommani ja lähden pois. Sekin on tapa selviytyä. Ennen olisin saanut kauheat raivonpuuskat jostain työhön liittyvistä asioista yms, nyt ei enää kiinnosta sen vertaa että jaksaisin raivostua. Sama noiden sosiaalisten kuvioiden kanssa. En jaksa enää.