Enkö saa miestä ulkonäköni takia?
Ei ainakaan Tinderistä tai deittisivuilta. Voiko oikeasti jäädä siitä kiinni että minulla on melko rumat kasvot? Muistutan paljon Barbara streisantin ja sarah jessica parkerin yhdistelmää mutta pienillä huulilla :(
En pidä kyseisiä naisia rumina. Omat piirteeni eivät sovi yhteen ja ovat epämääräinen sekamelska. Sarahin ha barbaran piirteistä minulla on silmät ja nenä mutta kasvot kapeat ja tasaisemmat. Pieni leuka ja olemattomat posket.
Siksi mietin johtuuko ulkonäöstä koska Tinderissä vaikka sain matcheja niin miehet eivät jutelleet mitään. Jos ovat vahingossa laittaneet tykkäyksen. En edes saanut kovin montaa matchia vaikka laitoin kaikki oikealle. (Käytin usean kerran viikossa ikä 25-35, matcheja 38) moni poisti minut heti kun laitoin moi, mitäs kuuluu... yksi olisi halunnut tavata ja oli tulossa luokseni jostain 100km päästä mutta ei halunnutkaan kun sanoin että haluan ensin tavata jossain kahvilassa vaikka.
Ainiin oma ikä on 27.
Sanokaa nyt että on miehiä jotkA eivät ole pinnallisia. Haluan oman kullan :) Olen liikaa kohdannut pinnallisuutta niin usko vaan mennyt. Mutta eihän kaikki miehet voi haluta jotain bloggari mallia?
Kommentit (5)
Sillä ei ole väliä jos alat panostaa hiustenlisäkkeisiin ja vastaaviin
Tinderistä ei saa mitään muuta kuin seksiseuraa, se yksikin oli tulossa sieltä 100km päästä hakemaan piirakkaa. Kannattaa varmaan livenä tavata eikä missään netissä.
Miehillä on ihan sama ongelma kuin sinulla paitsi että suurin osa miehistä ei edes saa noin paljon (38kpl) niitä mätsejä siellä tinderissä, suurin osa miehistä saa 0-10 mätsiä
Barbara Streisand ei ole ruma. Ei myöskään Sarah Jessica Parker. Miten siis sinä olisit ruma?
Kun on myös niitä miehiä, joilla on samalla tavalla haasteellista löytää kumppania... Missä samankaltaiset voi kohdata...?