Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että 33-vuotiaan miehen ystävät...

Vierailija
17.02.2018 |

...ovat kaikki 50-60-vuotiaita naisia? Sanoo syyksi, ettei kotipaikkakunnalla ole oman ikäisiä lapsettomia miehiä, ja jos ovat, niin ovat kuulemma liian lapsellisia.

Nytkin olen itse yövuorossa, ja mies lähti mammalauman kanssa ravintolaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no, on minunkin miehellä tuon ikäisiä ystäviä hän on kylläkin neljäkymmentä ylikin. On myös kuitenkin oman ikäisiäkin

Vierailija
2/11 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD no on ainakin huvittavaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko nyt "tavallista" vai "normaalia"?

Tavallistahan se ei ole. Mutta en näe mitä epänormaalia siinä olisi. Ihailtavaa sopeutumiskykyisyyttä vaan kaikilta osapuolilta. Löytävät ystävyyden antamatta tavanomaisuuden sanella mistä sitä pitää etsiä.

Vierailija
4/11 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan jokaisen pitäis pyrkiä siihen et on monen ikäsiä ystäviä. Skaalaa pitääkin olla. Surullista jos ikääntyneelläkin on vain oman ikäisiä ystäviä. Ei kukaa halunne sellasta.

Vierailija
5/11 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät varmaan sisimmässäsi miksi se miehesi on 50 naisten kaveri. 50 vuotiaiden naisten seksielämä puhkeaa uuteen kukoistukseen.. Ja seksuaalisuus on aika vapaata tuolloin. Nimimerkillä kokemuksesta tiedän.. Sorry vaan mutta et ole miehesi ainoa rakkaus.

Vierailija
6/11 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedät varmaan sisimmässäsi miksi se miehesi on 50 naisten kaveri. 50 vuotiaiden naisten seksielämä puhkeaa uuteen kukoistukseen.. Ja seksuaalisuus on aika vapaata tuolloin. Nimimerkillä kokemuksesta tiedän.. Sorry vaan mutta et ole miehesi ainoa rakkaus.

Juu, oon itekin ollut paikalla kun joku mamma tuhannen tuiskeessa soittaa, että millon tulet saunaan. Mies on kyllä joitain myöntänyt vieneensä sänkyynsä, mutta sanoo, ettei olisi suhteessa, mikäli haluiaisi heilastella mammojen kanssa edelleen...

Ap

Vierailija
7/11 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä miehet yrittävät vältellä vanhempia naisia hinnalla millä hyvänsä. Sinulla on omanlaatuinen mies ap. Ei se välttämättä ole huono juttu. :)

Vierailija
8/11 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakaa oman äitinsä kanssa samat ystävät?

Vierailija
9/11 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jakaa oman äitinsä kanssa samat ystävät?

Äitinsä asuu sentään eri paikkakunnalla, eivätkä he mitenkään erityisen hyvin toimeen tule.

Ap

Vierailija
10/11 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn panemassa yhden 25vuotiaan kanssa kun hänen tyttöystävä on poissa. Itse olen 57.. kyllä kypsä nainen vie!!!

Vierailija
11/11 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi