Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin asioihin esineihin vaihtaisit lapsesi?

Vierailija
17.02.2018 |

Olen rikas vanhapoika joka kaipaa perillisiä. lähettäisin lapset harvardin sisäoppilaitokseen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihtaisi tai antaisi lapsiani mihinkään. Hullu kysymys!

Vierailija
2/6 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

talouspaperi on kyllä loppu... hmm...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moto-Guzzi larioon.

Poika on kyllä täysi-ikäinen ja istuu vielä ensi kesän loppuun saakka vankilassa puukotuksesta, mutta muuten hyvä poika ja katu-uskottava.

Guzzin voin ihan itse hakea saksasta, joten pelkkä raha riittää, kiitos.

Vierailija
4/6 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi hienompi kartano tyylinen talo ja hienompia autoja. Uimahalli takapihalle ja hoplop etupihalle, tekojärvi ja jäähalli ois myös kivat. Ai niin, ja nämä kaikki jonnekin hienostoalueelle vaikkapa Ranskassa, vaikkapa aika lähelle Eiffeltornia. Lisänä hovimestari ja kaksi palvelijaa, iso huvijahti sille tekojärvelle, oma jääkiekkojoukkue ja kuviokelluntaryhmä , sekä hoploppiin oma henkilökunta.

Oma planeetta myös, minne rakettikuljetus 5 kertaa vuorokaudessa, siellä voisi olla hieno oma ekosysteemi viherlandia. Sekä jonnekin lämpimään isohkon huvila, jossa oma hiekkaranta.. eikun oma saari ois parempi

Ei muuta, saat vaihdossa kolme pahatapaista ja äitin perään rääkyvää suloista lasta.

Vierailija
5/6 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi lapsia, vaihtaisin ne 500 000 euroon.

Vierailija
6/6 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama milli tai kunnon kolmio Helsingin keskustasta tai joku kiva talo jostain lämpimästä maasta esim.Espanjasta