Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kauhean noloa? Ebay-asiaa

Vierailija
17.02.2018 |

Tilasin loppuvuodesta tavaran, sain sen ja sitten unohdin ihan täysin antaa palautteen, kun oli kaikkea joulun aikaan ja alkuvuosi oli täynnä kiirettä. Nyt ebay ei anna enää laittaa palautetta kun ostoksesta on niin kauan. Nolottaa. Onko muille käynyt näin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä vakavaa jos tavarassa ei ollut moitittavaa.

Vierailija
2/7 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempi mua ärsyttää eBayssa se et myyjät vonkaa viiden tähden palautteita. ”Pidämme neljän tähden palautetta epäonnistumisena, joten olethan yhteydessä meihin ennen palautteen antoa”..

Mun mielestä joku 3-4 tähteä on Ok jos ei ole moitteen sijaa. Viis tähteä sit jos jotenkin ylitettiin odotukset..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä anna palautetta.

Vierailija
4/7 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole noloa.Mä olen vasta viimeaikoina aktivoitunut palautteen antajana.Satoja kauppoja takana.

Vierailija
5/7 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, hyvä. Olen yleensä aina antanut palautteen ja kun olen tykännyt tästä tavarasta niin ajattelin että onko tämä nyt kiittämätöntä tms. Mutta hyvä juttu jos ei haittaa ja hyvä tietää myös ettei palautteen antaminen ole välttämätöntä. ap

Vierailija
6/7 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö eihän tossa oo mitään kummaa. Ei oo pakko arvostella, vastaan silläkin uhalla, että tää on provo.

Vierailija
7/7 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö eihän tossa oo mitään kummaa. Ei oo pakko arvostella, vastaan silläkin uhalla, että tää on provo.

Ööö miksi tämä olisi provo? Ihmiset kysyvät välillä tyhmiltä vaikuttavia kysymyksiä ihan tosissaan. Myönnän että tämä oli varmaan tyhmä kysymys, mutta olen vaan sairaalloisen pedantti ihminen ja haluan toimia "oikein", enkä ole oikein tuttu vielä Ebayn toimintatapojen kanssa. Mutta kiitos kuitenkin vastauksesta. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi