Tytär soitti itkien, ex oli takavarikoinut tytön kirjat
Juha Vuorisen  Juoppohullu-sarjaa. Eihän se mikään  nuortensarja ole, mutta  mielestäni 15v voi jo lukea niitä !
Yritin soittaa exälle, ei vastannut. Tyttö kuulemma hyppää  ekaan junan ja tulee tänne kun kun "iskä on paska".
Kommentit (17)
Aikamoista ylireagointia, mutta kai tyttö lukee muutakin kuin Juoppohulluja?
Otsikon perusteella tyttären ex on vienyt kirjat 🙄
Vierailija kirjoitti:
Juu lukee, tykkää lukemisesta :) Sai kirjastokortin toisella luokalla ja meni aina koulun jälkeen kirjastoon ,joka oli koulun vieressä. Olen iloinen, ettei teini-ikä sammuttanut lukuintoa!
Ap
Luulin että tyttären ex on vienyt opukset. :D Kai nyt sanoit hänelle että rauhottuu ja juttelette sitten myöhemmin. Voit vihjata esim. tästä keskustelupalstasta, jos haluaa viihdepainotteista luettavaa.
Olikohan rangaistus jostain mitä tyttö ei nyt kerro?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu lukee, tykkää lukemisesta :) Sai kirjastokortin toisella luokalla ja meni aina koulun jälkeen kirjastoon ,joka oli koulun vieressä. Olen iloinen, ettei teini-ikä sammuttanut lukuintoa!
Ap
Kiva :) Voisitteko sopia, että tyttö lukee isän luona jotain muuta ja sinun luonasi näitä kyseenalaisia kirjoja? Ja jos isä meni takavarikoimaan kirjaston kirjoja, hän kai palauttaa ne takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ok vaikka olisi "rangaistus"
Ei 15-vuotiasta enää tällätavalla rangaista
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 2 nuhteetonta teiniä. Kumpaakaan ei ole koskaan rangaistu mistään. Ehkä siksi ovat nuhteettomia
Lukeminen on hieno harrastus ja Vuorisen kirjat mitä parhaita oppikirjoja nuorten miesten mielenmaisemaa. Kaikkien pitäisi viimeistään yläasteella ne lukea.
Olen lukenut yhden ko. sarjan kirjan ja suurempaa paskaa saa hakea (paitsi Jari Tervon kirjat samaa tasoa). Palveluksen teki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen en ottanut kantaa, kuulostaa vain aika randomilta, että isä yhtäkkiä vie lapsen kirjoja ilman syytä, vaikka ilmeisesti lapsi on jo lukenut useamman kirjan sarjasta.
Ymmärrettävämpää olisi jos lapsen on vaikka pitänyt tehdä läksyt ennen lukemista ja kieltäytyy ja sitten isä on ottanut kirjat siksi aikaa, että lapsi tekisi läksyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 15-vuotiasta enää tällätavalla rangaistaSiihen en ottanut kantaa, kuulostaa vain aika randomilta, että isä yhtäkkiä vie lapsen kirjoja ilman syytä, vaikka ilmeisesti lapsi on jo lukenut useamman kirjan sarjasta.
Ymmärrettävämpää olisi jos lapsen on vaikka pitänyt tehdä läksyt ennen lukemista ja kieltäytyy ja sitten isä on ottanut kirjat siksi aikaa, että lapsi tekisi läksyt.
Yhtä mielivaltaista molemmat vaihtoehdot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä minkään ikäistä rangaista viemällä kirjat..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 2 nuhteetonta teiniä. Kumpaakaan ei ole koskaan rangaistu mistään. Ehkä siksi ovat nuhteettomia
Niin minullakin!
Mutta sitten minä heräsin, ja niitä olikin kolme...
Ei voi olla vaikea sopia, että isän luona toimitaan isän ehdoilla, äidin luona äidin. Pätee myös sallittuihin ja kiellettyihin kirjoihin, kuten kaikkeen muuhunkin.
Kuka tämä ex on mitä oikeutta hänellä on tytöltä ottaa yhtään mitään? Soita poliisille varastamisesta.
Naurettavaa. Ei kai kukaan 15 v enää lasten kirjoja lue. Itse olen myös lukenut 7v saakka. Luen vieläkin vaikka olen 60v. Lukeminen on ihan paras harrastus.
Jaa vai niin