Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitiyspakkauksen toppahaalari,

Vierailija
17.02.2018 |

Hyvin harvoin näkee kenenkään käyttävän, en edes tiennyt minkä näköinen on vuoden 2017 haalari ennen kuin äsken joku myi nettikirpparilla käyttämätöntä.
Miksi et ole käyttänyt haalaria?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä talvena aivan liian iso ja nyt toisena talvena ei mahtunut enää päälle.

Vierailija
2/11 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella olen käyttänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä käytän äitiyspakkauksen toppahaalareita. Nyt 2017 halari on 1,5v. esikoisen päällä, kun se on nin suuri. Ei se mun 1kk vauvalle sovi päälle mitenkään. Sehän hukkuu siihen. Mielestäni on oikein hyvä haalari.

Vierailija
4/11 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän nyt just mun 1v vauvalla 2016(?) ja isoveljensä 2014 haalaria vähän vuorotellen. Muitakin on mut ku nuo on niin ihanan lämpöiset ja varsinkin toi vanhempi on vielä niin ihanan värinenkin. Hyvin paljon nään kumpaakin edelleen kaupoissa tmv käytössä. Oiskohan ap niin ettet oo oikeen osannut katsoa? Ei se 2017 malli varmaan tulee pikkuhiljaa käyttöön ekat ja nyt varmaan just eniten tota mun lapsen pakkauspukua käytössä.

Vierailija
5/11 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärän kokoinen alkuun. Ei pidä vettä, joten pienelle ois tarvinnu vielä kurahousut. Sit ei ois päässy liikkumaan ollenkaan. Kamalan leveä malli hoikalle lapselle

Vierailija
6/11 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vaunuissa, mutta onhan se ihan järkyttävän iso. Kohta 4kk lapsi hukkuu sinne ja täytyy pitää silmällä ettei kangas mene kasvojen eteen.

Vierailija
7/11 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että joku käyttää ja olen kyllä osannut katsella, tosin enemmän vuoden 2016 haalareita.

Ap

Vierailija
8/11 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin lapsi syntyi haalariin nähden väärän aikaan. Alkuun se oli liian iso ja seuraavan kerran kun haalarille olisi ollut käyttöä se oli jo kittana. 

Vierailija
9/11 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko ostaa toinen haalari, joka kestää vettä, eikä lika näy niin pahasti kuin siinä beigessä 2016 haalarissa. Ja se haalari oli myös tavallisesta poiketen pienempi kuin normaalisti äp-haalarit ovat, joten nyt se ei enää meinaa sopia reilu 1-vuotiaalle.

Mutta ihan kiva haalari, jos ei ole mikään kurakeli tai hirveä pakkanen. Muuten olen käyttänyt veden- ja tuulenpitävää haalaria, jonka ostin käytettynä.

Vierailija
10/11 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2016 mallia näkyy aika paljon käytössä meilläpäin.Meillä 2017 malli on vielä ihan liian suuri ja todennäköisesti ensi talvena liian pieni.Ostin 2015 haalarin kirppikseltä 2e käyttämätön oli myöskin...Se on meillä nyt vaunukäytössä...Kokolapussa sama koko mutta tuo uudempi on reilusti isompi ja isomman malli.2015 on pehmoisempi ja saa kivasti pussiksi.

Vierailija
11/11 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi kesälasta joten haalarit ovat olleet just passelit talvella. 2017 haalarin saa vielä pussiksi joten oli käytössä ensin niin ja nyt haalarina. Tykkään kovasti. Vuoden päästä ei varmasti enää mahdu mutta 1,5vuotiaana kaivataankin jo vedenpitävät vaatteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi