En enää jaksa tätä ahdistusta
En enää jaksa tätä ahdistusta ja uupumusta. En jaksa enää mitään ja kaikki asiat vastustaa. Tämä on alkanut vähitellen viime syksynä ja pahentunut koko ajan. Täysi romahdus tuli mummuni kuoleman jälkeen. Olen ennen mennyt mielelläni töihin, mutta nyt siitäkin on tullut ahdistavaa. En meinaa päästä aamulla ylös ja töissä tuntuu raskaalta olla. Unohtelen asioita ja meinaan alkaa itkeä jostain pienestä syystä.
Kotona en saa oikein mitään aikaan. En ole jaksanut harrastuksiani pitkään aikaan. En ole harrastanut mitään liikuntaa pariin kuukauteen ja syön paljon makeaa ja silti olen laihtunut 6 kg.
Fyysisestikin on ahdistunut ja tukala olo. Sydän muljahtelee, on kylmä koko ajan ja maha on kipeä. Päätä särkee ja migreeni on pahentunut.
Olen aivan toivoton. On kamala olo. En enää tiedä, mitä tehdä. Meinasin tänään soittaa työterveyteen, mutta se oli jo mennyt kiinni. Ei ole ketään, jolle puhua tästä.
Kommentit (10)
Voikohan jo nyt viikonloppuna päästä lääkäriin vai soitanko maanantaina työterveyteen?
Ap.
Sama, en uskalla mennä lääkäriin, etten joutuisi osastolle.
Voi päivystyksessä käydä ja et tosiaan joudu mihinkään osastolle. Et tosiaan ole yksin. On muitakin ahdistuneita.
Kannattaa sinun kuitenkin mennä lääkäriin. Tuskin ensimmäisenä joutuu mihinkään osastolle.
Ap.
Minäkin mietin ensin päivystystä, mutta jos kuitenkin jotenkin jaksaisin odottaa maanantaihin. Jos nämä pari päivää kestäisi.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin mietin ensin päivystystä, mutta jos kuitenkin jotenkin jaksaisin odottaa maanantaihin. Jos nämä pari päivää kestäisi.
Ap.
Miksi et jaksaisi, olethan jaksanut jo pitkään, pari päivää ei tunnu missään. SÄngyn pohjalle vaan ja palstaile sieltä koko viikonloppu.
Voit käydä heti, niin saat heti apua. Ei ole herkkua olla ahdistunut.
Päätin nyt yrittää odottaa maanantaihin asti. Yritän jotenkin saada itseni rauhoitettua ja yrittää ajatella, ettei tässä ole mitään hätää. Nämä on vain tunteita ja ei ole mitään sydänkohtausta tai muuta menossa, vaikka rintaa puristaa ja ahdistaa.
Ap.
Lääkäriin.