Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on paras deittisivusto tai sovellus?

Vierailija
15.02.2018 |

Ero edessä ja uutta matoa koukkuun, joten mistä löytyis parhaat miehet?
En viihdy yöelämässä, joten netti on ainoa vaihtoehto.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliittikumppani

Vierailija
2/20 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MTV3-txtiviestichat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä löytyy hyviä yhden yön juttuja

Vierailija
4/20 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoli24 ja Tinder, molemmista saa pesää vaikka samana päivänä.

t. bongo-män

Vierailija
5/20 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotisatamadeitti. Ehtaa hellaria ja körttiläistä.

Vierailija
6/20 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

MTV3-txtiviestichat

Tuon ostan! Olen monesti laittanut humalassa ja saan viestejä ja soittoja huohottajilta. Kukaan ei voi tavata, koska auto ei käynnisty yms.

Vierailija
7/20 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heila Matchmaking, sillä siellä tsekataan tyypit.

Vierailija
8/20 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomi24 on paras koska ilmainen! minä en ainakaan ala maksamaan centtiäkään että miestä saisin :D

Vierailija
9/20 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, oikeasti! En halua mitään hörhöjä enkä yhden yön seuraa.

Vierailija
10/20 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva av

Vierailija
11/20 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja rento lähikahvila, oli se sitten Starbucks, Espresso House, Cafe House, Picnic tai Caffitella.

Vierailija
12/20 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ja rento lähikahvila, oli se sitten Starbucks, Espresso House, Cafe House, Picnic tai Caffitella.

No enpä oo koskaan kuullu, että kahvilasta löytyis deittiseuraa!

-ap

Vierailija
13/20 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko35 kirjoitti:

MTV3-txtiviestichat

Tuon ostan! Olen monesti laittanut humalassa ja saan viestejä ja soittoja huohottajilta. Kukaan ei voi tavata, koska auto ei käynnisty yms.

Tuolla pyörii jonkin verran paksuja, ei niin nättejä naisia, jotka helppoja. Työttömiä.

Ovat haltioissaan kun hoikka, työssäkäyvä mies käy heidän luonaan helpottamassa oloa.. ne on siis niiiiin kiitollisia ;)

Vierailija
14/20 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-kontakti on suositeltava paikka. Maksullinen, ja varmaankin juuri siksi laadukas. Sivustolla on hyvä vastauspohja, jonka avulla oma ilmoitus tehdään.

Omaan hakuilmoitukseen kannattaa panostaa, ja vaikka luetuttaa se kaveriraadilla. He saattavat osata lisätä ominaisuuksia, joita et itse ole huomannut mainita.

Itse tein pari vuotta sitten juurikin näin, ja löysin sivuston kautta nykyisen avomieheni.

Aluksi tuntui uskomattomalta, kuinka sopiva puolisko netistä voi löytyäkään. Lähtökohdat on kuitenkin ihan erilaiset kuin baarituttavuuden kanssa. Netissä kerrot itsestäsi oleelliset asiat, ja jos vastapuoli kokee itsensä sopivaksi sinulle, hän lähettää viestin. Loppujen lopuksi paljon helpompaa kuin siellä baarissa tai muussa vastaavassa.

Tsemppiä! :)

Vierailija
15/20 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta joku maksullinen. Kaveri löysi miehen eliittikumppaneista, minä matchistä.

Matchissä on vaan kauheasti porukkaa, myös kaikki ulkomaalaiset, ja niiden joukkoon mahtuu jos jonkinlaista "jenkkieverstiä komennuksella lähi-idässä". Pysyttäydy suomalaisissa niin riski vähenee huomattavasti. Ilmaistileiltä tulee chattiin puumanmetsästäjiä kyllä. Ja jotkut keski-ikäiset miehet ovat selviä sarjadeittaajia.

Mutta eipä tuo juuri perusbaaritiskistä poikkea.

Nyt varmaan jos uudelleen menisin, tekisin myös tilin eliittikumppaneihin.

Vierailija
16/20 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotisatamadeitti. Ehtaa hellaria ja körttiläistä.

Voisko tuolta löytää uuden kumppanin 50v leski, jolla ei enää lapsiakaan kotona? Elämänarvot kohtaisivat kyllä.

Vierailija
17/20 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille se on helppoo. Laittaa ilmon (ei tekstiä, pelkkä profiilikuva) sitten mihin vaan niin aina tuhannet vastaukset taattuja, senkun vaan perkaa vastaukset ja valkkaa.

Oon vähän kade.

Sinkkumies vuosikaudet

Vierailija
18/20 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

OkCupid

Tykkään ideasta määritellä ihmisten luonteen sopivuutta kysymysten avulla. Muutenkin tuntuu paremmin olevan sellainen älykkäiden, poikkeavien ja ainutlaatuisten ihmisten paikka.

Tinder toimii myös. Helppo, nopea ja pinnallinen keino päästä tutustumaan uusiin ihmisiin. Katsotaan miellyttäkö kuva, vaihdetaan pari viestiä ja treffeille. Aika sellaista nopeasti asiaan meininkiä.

Vierailija
19/20 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder aika takuuvarma. Aikuistensuomi on yks ja sinnerionline toinen mitä oon käyttänyt, joskus myös VM.

Kuka mistäkin tykkää, aika samat naamat taitaa olla joka saitilla.

Vierailija
20/20 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OkCupid

Tykkään ideasta määritellä ihmisten luonteen sopivuutta kysymysten avulla. Muutenkin tuntuu paremmin olevan sellainen älykkäiden, poikkeavien ja ainutlaatuisten ihmisten paikka.

Tinder toimii myös. Helppo, nopea ja pinnallinen keino päästä tutustumaan uusiin ihmisiin. Katsotaan miellyttäkö kuva, vaihdetaan pari viestiä ja treffeille. Aika sellaista nopeasti asiaan meininkiä.

Mulle oli myös sopivampi noiden kysymysten takia. Tosin ymmärsin sitten, että on myös kysymyksiä, joihin kyllä/ei -vastaus voi tarkoittaa eri ihmisillä eri asioita. Mutta sekin hyvä, jos herättää keskustelua ne kysymykset. Itse tarvin just keskustelua kuitenkin, ulkonäkö ei saa mulla niin isoa painotusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme