Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bändi josta tykkäävät vain miehet ("ätmit")

Ätmiteatteri
15.02.2018 |

Haluaisin testata palstalla teorian!

Tämä on yhtye jonka musiikista pitävät vain miehet, tai siis tarkemmin "ätmit", jollaisia yhtyeen soittajat itsekin ovat. Keikoilla 99% yleisöstä on silmälasipäisiä nörttimäisesti pukeutuvia miehiä.

Etkö usko? Kuuntele ja kokeile :)

Mitä pidit?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsistä. Varmasti näillä on naisfanejakin. Mä en ole kuunnellut noilta kuin yhtä levyä jonkin verran, mutta tykkään muutamasta biisistä. Ja olen nainen.

Vierailija
2/17 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkä konsertista. Huomatkaa kuinka ainoat naiset oopperatalossa ovat jousisektiossa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä. Varmasti näillä on naisfanejakin. Mä en ole kuunnellut noilta kuin yhtä levyä jonkin verran, mutta tykkään muutamasta biisistä. Ja olen nainen.

Mahdotonta.

Myönnä että olet mies ja käytät silmälaseja.

Vierailija
4/17 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään Dream Theaterin fani, omaan makuun liian progea ja menee paikka paikoin ne. soitinrunkkaukseksi, mutta pillua nuo jätkät ovat varmasti saaneet elämänsä aikana sen verran ettei voi mistään ätmeistä puhua.

Vierailija
5/17 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pah ja pyh. Crowbarin ja High On Firen keikoilla ei pahemmin naisia näy.

Vierailija
6/17 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen elämässä törmännyt nollaan faniin. 

En ymmärrä mitä värää siinä on jos 99% on mies faneja. Onhan monella 99% pelkkiä nais faneja esim: Justin Bieber, Justin Tiberlake, Backstreet Boys, Britney Spears, Madonna, Christina Aguilera, OneDirection, Zayn, Harry Styles, Take That, Robbie Williams, Enrique Iglesias, Julio Iglesias, Isac Elliot, Mikael Gabriel, Cheek, Jari Sillanpää, Antti Tuisku, Lady Gaga, Rihanna, Nicki Minaj, Cardi B, Chris Brown, Shakira, Ed Sheeran, Luis Fonsi jne, jne. jne

Vierailija
7/17 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alku ihan kiva, muistuttaa Metallican Onea.

- Nainen

Vierailija
8/17 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin kovasti. Olen nainen, ikää on 57 vuotta. Jos se johtuukin iästä, että tykkään.

Vierailija
9/17 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

DT on suosikkibändini.

Olen mies ja käytän silmälaseja. Ei ole koskaan ollut tyttöystävää.

Vierailija
10/17 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä kommentoi itselleen.

Vierailija
11/17 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeassa.

DT:n soittajathan ovat erittäin taitavia ja omaavat rock-muusikoiksi poikkeuksellisen vahvan koulutuksen (esim. kiipparisti opiskellut 9-vuotiaana Juilliardin musiikkiakatemiassa, jonne ei ihan ketä tahansa oteta).

Luultavasti tästä syystä he ovat osanneet tiivistää luomuksiinsa ätmiyden syvimmän olemuksen ja naisettomien miesten synkän ja toivottoman sielunmaiseman. Burgerimaiset rakenteet, nörttilarppaajien fantasiamaailmaan ja ikuista naisettomuutta selittäviin salaliittoteorioihin liittyvät sanoitukset ja kaikille paitsi vanhempien kellarissa metronomin kanssa harjoitteleville Fedorapojille täysin kummalliset tahtilajivaihdokset karkoittavat naispuoleiset kuuntelijat yhtä tehokkaasti kuin hellät otteet petikammarissa.

M/37

Nyt parisuhteessa, mutta ei ole juuri tullut kuunneltua DT:n levyjä aikoihin. Ei liene sattumaa :)

Vierailija
12/17 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yö. Siitä tykkää vaan alemmantasonmiehet. 

Vierailija
13/17 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi sulle, mutta olen näiden ja pidän näiden musiikista. Ei mua kiinnosta millaisia ne muut fanit on, pidän myös monesta bändistä joiden yleisöstä suurin osa on mustaanpukeutuvia, pitkähiuksisia miehiä :)

Vierailija
14/17 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ätmiteatteri kirjoitti:

Pätkä konsertista. Huomatkaa kuinka ainoat naiset oopperatalossa ovat jousisektiossa :D

Ap olisi saanut laittaa tämän avauspostaukseen. Olihan tuo videobiiskin oikein hyvä, mutta tämä on aivan loistelias.

ps. olen nainen ja soitan kitaraa. Ap voi mennä vetämään Smoke on the Waterin riffiä yhdellä kielellä ennakkoluuloineen. Enkä käytä silmälaseja vaan piilareita.

Vierailija
15/17 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yö. Siitä tykkää vaan alemmantasonmiehet. 

Silloin kun Yö oli rockbändi, ehkä joo.

Nykyään Yön faneissa on lähinnä naispuolisia keski-ikää lähenteleviä lähihoitaja-ikisinkkuja ja yksinhuoltajia.

Vierailija
16/17 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

DT on yksi mun suosikeista. Olen 42-vuotias nainen.

Vierailija
17/17 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Neljänsuora on musiikkia, joka soi silloin kun kiltti _ miehen murheellinen pää painuu iltaisin tyynyyn kyynel poskella vierien.....