Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deemäinen huijaus

mtaus
26.10.2012 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kirjoitus vastaa lähes täysin ajatuksiani. Olen hämmentynyt ja vihainen vaikka en edes vitamiinilisiä käytä. Miten on valvonta voinut pettää noin pahasti!! Valvooko kukaan nykyään enää mitään!? Puistattavinta oli että suuri osa niistä ns. vitamiinivalmistajista oli suomalaisia. Siinä listassa mikä julkaistiin, puolet huonojen tuotteiden SEKÄ kelpo tuotteiden vitamiineista oli PIRKKAA. Koska Pirkka on tuotemerkki, jonka omistaa Kesko, voidaan kääntyä vaikka Keskon toimitusjohtajan Matti Halmesmäen puoleen ja lähteä kysymään mieheltä kysymyksiä. Otsa kurtussa ja vasen kulmakarva koholla.

Vierailija
2/3 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perun puheeni osittain. Listalla oli "vain" kaksi Pirkka ns. D-vitamiinivalmistetta, joista toinen oli rankattu ilmeisen puutteelliseksi ja toinen "kelvollinen, kun mittausepätarkkuus huomiodaan", joka siis oli se toiseksi paras luokitus kolmesta. Siltikin, listalla vilisee Suomessa valmistettuja tuotteita tasaisesti kaikissa luokitteluissa. "Suomessa valmistettu" ei näköjään ole enää tae että saa laatua. Kiitos vain. Tässä tuli turmeltua muutakin kuin pelkästään usko vitamiinivalmisteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista.Olen samaa mieltä, kummastuttaa että listan tuotteista niin suuri osa on kotimaisia. Ja kiinnostaa tosiaan tietää, miten tämä D-vitamiinisoppa selviää. Yliopiston Apteekkihan on pyytänyt kaikilta valmistajilta analyysitodistukset D-vitamiinimääristä. Itse tutkimustakin kyseenalaistetaan. Jäädään odottelemaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme