Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmiset kokevat sen, jos heille kertoo itsariajatuksista?

Vierailija
13.02.2018 |

Haluaisin kertoa mun ihastukselleni. Hän ei rakasta mua, mikä on pääasiallinen syy siihen, etten enää jaksa elää. Mutta pelkään, että siitä voisi tulla seuraamuksia, jos kerron hänelle.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon nähtyäni olin tulossa tähän ketjuun pohtimaan asiaa maltillisesti monelta kantilta mutta jätänkin ne ajatukset kirjoittamatta. Aiot siis kiristää ihastustasi itsariuhkailuilla. Mitä ajattelit sillä saavuttaa?

Vierailija
2/15 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietippä nyt vähän, ellei tämä ole provo, mikä tää kyllä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtaista kokemusta löytyy. Uhkasi tappaa itsensä jos en ole hänen kanssaan. Voin sanoa että en lämmennyt vaan pistin välit poikki kokonaan. Myöhemmin oli löytänyt naisen ja jatkoi elämäänsä :)

Vierailija
4/15 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hyvä idea. Laita mieluusti viestillä niin hän voi toimittaa ne eteenpäin ja sulle pystytään tekemään hoidontarpeen arviointi. Pakkohoidon nimittäin.

Vierailija
5/15 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikon nähtyäni olin tulossa tähän ketjuun pohtimaan asiaa maltillisesti monelta kantilta mutta jätänkin ne ajatukset kirjoittamatta. Aiot siis kiristää ihastustasi itsariuhkailuilla. Mitä ajattelit sillä saavuttaa?

En aio kiristää, vaan selventäisin, ettå rakastan häntä niin paljon, etten kykene enää elämään ilman häntä. Olen menettänyt jo toivoni sen osalta, että joskus hänet saisin omaksi rakkaakseni.

Vierailija
6/15 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla aika paha turnoff.

Vierailija
7/15 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omakohtaista kokemusta löytyy. Uhkasi tappaa itsensä jos en ole hänen kanssaan. Voin sanoa että en lämmennyt vaan pistin välit poikki kokonaan. Myöhemmin oli löytänyt naisen ja jatkoi elämäänsä :)

Mullakin on omakohtaista kokemusta, oli ihan hirvee tilanne. :D

Vierailija
8/15 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se terppahullu? 

Vierailija
9/15 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla aika paha turnoff.

Niin minäkin veikkaan.

Vierailija
10/15 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kyllä sinä yrität kiristää häntä. Mitään muuta funktiota tuolle nimittäin EI OLE. Haluat todistella rakastavasi häntä palavasti ja toivot, että itsarilla hellytät/kiristät häntä muuttamaan mieltään.

Mutta usko pois, vaikutus olisi tasan päinvastainen. Ei kenenkään kanssa voi olla armosta tai siksi, että hän uhkailee itsarilla!

Ja jos muka oikeasti rakastat häntä, miksi yrität saada hänelle paskan olon ja syyllisyyden tunnetta sinun takiasi? Haluat satuttaa häntä, vaikka muka rakastat häntä.

Sinun ainoa oikea toimintalinjasi on hakea apua tuohon olotilaasi. Ei ole tervettä ripustaa omaa elämäänsä yhteenkään ihastukseen. Sinä lienet vielä nuori, ja sinulla on tuhansia mahdollisuuksia elämässäsi rakastua uudelleen. Päälle vielä lisää tuhansia mahdollisuuksia tehdö merkityksellisiä ja ihania juttuja elämässäsi, miehistä riippumatta.

Your choice. Mutta ole itsellesi rehellinen, ja lopeta halpojen saippuaoopperoiden katselu. Koko ajatusmaailmasi on kovin teini. Potku persauksille ja elämässä eteenpäin vaan!

Ps. Jos sinulla on oikeasti akuutti itsemurha-fiilis päällä, soita tänne ja juttele:

https://www.mielenterveysseura.fi/fi/tukea-ja-apua/kriisipuhelin-apua-e…

Vierailija
11/15 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kyllä sinä yrität kiristää häntä. Mitään muuta funktiota tuolle nimittäin EI OLE. Haluat todistella rakastavasi häntä palavasti ja toivot, että itsarilla hellytät/kiristät häntä muuttamaan mieltään.

Mutta usko pois, vaikutus olisi tasan päinvastainen. Ei kenenkään kanssa voi olla armosta tai siksi, että hän uhkailee itsarilla!

Ja jos muka oikeasti rakastat häntä, miksi yrität saada hänelle paskan olon ja syyllisyyden tunnetta sinun takiasi? Haluat satuttaa häntä, vaikka muka rakastat häntä.

Sinun ainoa oikea toimintalinjasi on hakea apua tuohon olotilaasi. Ei ole tervettä ripustaa omaa elämäänsä yhteenkään ihastukseen. Sinä lienet vielä nuori, ja sinulla on tuhansia mahdollisuuksia elämässäsi rakastua uudelleen. Päälle vielä lisää tuhansia mahdollisuuksia tehdö merkityksellisiä ja ihania juttuja elämässäsi, miehistä riippumatta.

Your choice. Mutta ole itsellesi rehellinen, ja lopeta halpojen saippuaoopperoiden katselu. Koko ajatusmaailmasi on kovin teini. Potku persauksille ja elämässä eteenpäin vaan!

Ps. Jos sinulla on oikeasti akuutti itsemurha-fiilis päällä, soita tänne ja juttele:

https://www.mielenterveysseura.fi/fi/tukea-ja-apua/kriisipuhelin-apua-e…

Jotenkin ehkä toivon jotain inhimillisyyttå hänen puoleltaan. Tavallaan tulee vaikutelma, että hän ei ymmärrä, että mä olen oikeasti tosissani tunteitteni osalta. Ja pelkään, että hän inhoaa minua siten, että hänelle olisi palvelus, jos kuolisin pois. Omalta kohdaltani haluaisin päästä vapaaksi siitä tuskasta ja surusta, mitä elämäni nykyisin on. Haluaisin olla tilassa, jossa en enää koe sitä jatkuvaa 24/7 surua ja ikävää sekä katkeransuloista kaipuuta nähdessäni hänet.

Vierailija
12/15 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ihminen sulkee puheet pois, koska ei kykene ajattelemaan tuommoista "No no äläs nyt, ei mikään ole niin huonosti. Ota tuosta vähän lisää kahvia..."

Vierailija
13/15 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

OOTSÄ DEMISTÄ SE LAINAUSMERKKI-NICKILLÄ POSTAAVA

Vierailija
14/15 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos antaisit itse inhimillisyyttä hänelle etkä vastuuttaisi häntä omasta elämästäsi. Se on raukkamaisin teko mitä toiselle voi tehdä, kiristää omalla itsemurhalla. Rakkauden vastakohta.

Vierailija
15/15 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vastausosio

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi