Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin labrassa kokeissa, mutta ei näy tulokset kannassa

Vierailija
13.02.2018 |

Aina on näkynyt kokeiden tulokset kannassa muutaman päivän päästä. Kävin 5.2.2018 lääkäri ei ole vielä kommentoinut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin viikon päästä näkyy tulokset kannassa

Vierailija
2/7 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, niissä on pieni viive että näkyy kansalaisen katselussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, niissä on pieni viive että näkyy kansalaisen katselussa.

Minulla on näkynyt kannassa kokeiden tulokset parin päivän päästä

Vierailija
4/7 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri puolilla Suomea on asetettu erilaisia viiveitä labratulosten siirtymisessä kantaan. Joissain paikoissa yksikin arvo hitusenkin yli tai alle viitearvojen viivyttää tulosten siirtymistä niin kauaksi kunnes lääkäri on arvot katsonut ja kuitannut, eli voi kestää pari-kolmekin viikkoa. Joissain paikoissa ei ole viivettä lainkaan edes epänormaaleissa tuloksissa.

Vierailija
5/7 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lääkäri unohtaa kuitata tulokset näkymään, joskus niitä ei laiteta näkymään ennenkuin lääkäri ottaa yhteyttä, jotain vaarallisempaa tuloksissa. Kannattaa soittaa terveyskeskukseen ja kysyä tulokset

Vierailija
6/7 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä katso kukaan lääkäri arvoja, miehellä reuma ja rauta oli anemian puolella, Ei soitellut lekuri perään ollenkaan, itse oli huomattava asia siitä tähdestä labratuloksen vieressä.

Vierailija
7/7 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tulokset Kannassa jo seuraavana päivänä. Mun pitää itse aina pyytää lääkärin kommenttia, muuten ei kuulu mitään. Mutta tämä nyt on varmaankin tapauskohtaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi